۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۵۷۷۲۸

پیام تسلیت مدیر دانشنامه امامت و ولایت در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت مدیر دانشنامه امامت و ولایت در پی شهادت رئیس جمهور
حجت الاسلام واسطی طی پیامی شهادت رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی عروج شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری، حجت الاسلام محمدحسین واسطی مدیر موسسه آموزشی پژوهشی امامت و ولایت با صدور پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

با اندوه و تأسف فراوان، خبر شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران اسلامی، وزیر امور خارجه جناب آقای حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه تبریز حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و یاران گرامی‌شان را دریافت کردیم؛ شهیدان راه خدا، میهن و امت اسلامی.

آنان مردانی بزرگ و والامقام بودند که به ایمان، تقوا، اخلاص و فداکاری‌های عظیم‌شان در خدمت به اسلام و مسلمین شناخته می‌شدند. تمام زندگی و توانمندی‌های خودشان را وقف یاری حق و اعتلای دین کردند و از مظلومان جهان به‌ویژه ملت ستمدیده فلسطین دفاع کردند و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را با جان و دل یاری رساندند.

در این مصیبت جانکاه، صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌های خود را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا، ملت شریف ایران و جهان اسلام تقدیم می‌کنیم. از خداوند متعال می‌خواهیم که همه آنان را مشمول رحمت ویژه‌اش قرار داده و در بهشت برین خود در کنار پیامبران، صدیقان، شهیدان و صالحان جای دهد {مع النبيين والصدّيقين والشهداء والصالحين وحسن أولئك رفيقاً}.

همچنین از خداوند متعال مسئلت داریم که عمر گرانمایه رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای را طولانی گرداند، سلامتی و تندرستی کامل را به ایشان ارزانی دارد تا با حکمت و بصیرت‌شان به رهبری کشتی انقلاب اسلامی ادامه دهند و با شجاعت و دلیری از حریم اسلام دفاع کنند. به درگاه پروردگار متعال خاضعانه دعا می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران را در تحقق آرزوها و آرمان‌هایش موفق بدارد و جایگاهش را در میان ملت‌ها والا گرداند تا فانوس هدایت و پیشگام عزت و کرامت جهان اسلام باشد.

{وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ * الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ * أُولَٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ}

صدق الله العلی العظيم

والسلام عليكم وعلى عباد الله الصالحين 
ورحمة الله وبركاته
محمد حسین واسطی

ارسال نظرات