۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۷۶۰۲۰۳

جانمایی ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مشهد مقدس

جانمایی ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مشهد مقدس
فرماندار مشهد مقدس در برنامه استودیو انتخابات از جانمایی تعداد هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مشهد برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، محسن داوری دوشنبه ۴ تیر در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: تمامی عوامل دخیل در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آموزش لازم را دیده‌اند.
 
فرماندار مشهد با بیان اینکه در این دوره شعب اخذ رای نسبت به دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ درصد افزایش داشته است، افزود: بر این اساس همچنین هیات اجرایی در مشهد از بین ۳۰ معتمد مشخص و تایید شدند.
 
وی با اشاره به اینکه تعداد هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مشهد جانمایی شده‌اند، عنوان کرد: با این وجود همچنین فضاسازی مناسبی برای فعالیت تبلیغاتی در سطح شهر جهت مشارکت حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.
 
داوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشارکت حداکثری در این انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: باید گفت؛ ۳۵ هزار نفر عوامل اجرایی نظارت و انتظامی، امر اخذ رای را در مشهد بر عهده دارند و این افراد ضمن اینکه بومی هستند؛ آموزش‌های لازم را هم دیده‌اند. 
 
فرماندار مشهد با بیان اینکه فضاسازی شهری به صورت عادلانه با همه ستادها هماهنگ شده است، گفت: مباحث امنیتی برای برگزاری انتخابات در روز ۸ تیر تدارک دیده شده است تا در محیطی امن و با سلامت کامل اخذ رای صورت بگیرد. بر این اساس؛ در تلاشیم با مشارکت حداکثری «رقابت، سلامت و امنیت» را حفظ نماییم تا انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم.
 
وی به مشارکت دانش آموزان پرداخت و ادامه داد: در شعب اخذ رای علاوه بر عوامل اجرایی، نیروهایی از دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم به عنوان نمایندگان آتیه‌ساز فرماندار حضور دارند تا سفیری برای نسل نوجوان و جوان باشند.
 
داوری ابراز امیدواری کرد: تمام شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه مهیاست، همچنین شهرداری مشهد فضاسازی مناسبی را در سطح شهر با بیلبوردهای تبلیغاتی تدارک دیده است./933/
جواد رستمی
ارسال نظرات