۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۷۶۰۵۷۵
امام جمعه موقت کاشان:

دولت منتخب نماینده همه مردم است

دولت منتخب نماینده همه مردم است
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: هر دولتی که مستقر می‌شود به عنوان نماینده مردم و با رای مردم انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب جلسه تفسیر سوره ابراهیم که در مسجد آیت الله رضوی کاشان برگزار شد، گفت: بدترین مردم کسی است که آخرت خود را به دنیا بفروشد و بدتر از او کسی است که آخرت خود را بدهد تا دیگری به دنیا برسد.

وی از فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند همراه به عنوان ابزار اختلاف و تفرقه در عرصه انتخابات نام برد و افزود: با استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند و فضای مجازی بازار تهمت و شایعه در عرصه انتخابات داغ است.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: امتی که شخصی را بر خودش مسلط کند که بهتر از او در میان شان قرار دارد این ملت همیشه درحال سقوط به قهقرا است. 

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: انسان‌ها از هنگام تکلیف تا زمان مرگ بر سر میز امتحان نشسته اند و بعد از تمام کردن هر برگه امتحانی، برگه بعدی را دریافت می‌کنند و اعلام می‌شود از اعلام نتایج امتحان خبری نیست و نتیجه در قیامت زمانی مشخص می‌شود که نامه اعمال خودش را دریافت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر دولتی که مستقر می‌شود به عنوان نماینده مردم و با رای مردم انتخاب می‌شود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اجازه نداده رای مردم دست مایه منازعات و جنجال‌های سیاسی قرار بگیرد و آرای مردم مخدوش شود.

امام جمعه موقت کاشان گفت: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی همه ائمه اطهار(ع) بوده و امروز ما از نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند و در فضای جمهوری اسلامی تنفس می‌کنیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات