۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۶۳۲۱۶
فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی:

یگان ویژه‌ آذربایجان شرقی برقراری امنیت برای زائران را برعهده دارد

یگان ویژه‌ آذربایجان شرقی برقراری امنیت برای زائران را برعهده دارد
یگان ویژه‌ آذربایجان شرقی برقراری امنیت زائران را برعهده دارد و همچنین در کنار این ماموریت، موکبی در مرز مهران برپا می شود و برای زائران ابا عبدالله(ع) خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار محمد مسرور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تامین امنیت فوتبال لیگ برتر بازی های آسیایی سراسر کشور بر عهده یگان ویژه می باشد.

وی افزود: شغل خبرنگاری و عکاسی شغل مقدسی می باشد و این افراد در صحنه های اجتماعی، سیاسی ورزشی به اندازه نیرو های نظامی و شاید بیشتر از آنان تاثیر گذار باشند.

فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: رسانه دشمن نمی‌گذارد خدماتی که در مملکت می‌شود، به گوش مردم برسد و در جامعه در خصوص یگان ویژه بدبینی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در اروپا و آمریکا برخوردی که نیروهای ضد شورش انجام می دهند، اگر اینجا باشد رسانه دشمن با اغراق به آن می‌پردازد، اذعان کرد: در حالی که اتفاقات در آن کشورها بایکوت خبری می‌شود.

سردار مسرور گفت: یگان ویژه در آذربایجان شرقی با سربلندی همواره توانسته با کم ترین آسیب، ناآرامی و اغتشاشات را کنترل کند.

وی در رابطه با اتفاقات سال ۹۸ و ۱۴۰۱ ابراز کرد: در این اتفاقات تلفات جانی وجود نداشت ولی دشمن تلاش می کرد فوتی های معمولی را به کشته سازی در اغتشاشات تبدیل کند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات