۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۶۳۶۷۳
حجت الاسلام ملک زاده در گفت‌وگو با رسا:

حامی فتنه، همراه مناسبی برای آقای پزشکیان نیست

حامی فتنه، همراه مناسبی برای آقای پزشکیان نیست
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به بررسی کارنامه و سوابق وزرای پیشنهادی، گفت: دولتی می‌تواند دولت وفاق ملی باشد که به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب اعتقاد داشته باشد.

حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بررسی وزرای پیشنهادی پزشکیان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان درصد قابل توجهی توانسته تندروهای جریان اصلاحات را به عنوان وزیر و افراد کابینه دولت چهاردهم معرفی نکند و این اقدام را گام مثبتی می دانیم اما همچنان شاهد حضور برخی از افراد به عنوان وزیر معرفی شده به مجلس شورای اسلامی می باشیم که در کارنامه سیاسی شان سابقه حمایت از جریان فتنه را دارند.

وی اضافه کرد: مطمئناً کسانی که سابقه حمایت از جریان فتنه را دارند هرچند در ظاهر اعلام پشیمانی کنند ولی با توجه به اینکه بعد از معرفی به عنوان وزیر ابراز پشیمانی و برائت نمودند اما این پشیمانی ارزشی ندارد بنابراین چنین افرادی هرگز صلاحیت همراهی به عنوان یک وزیر در کابینه آقای پزشکیان را ندارند و قطعاً مجلس شورای اسلامی به این مسئله توجه خواهد کرد و در بررسی کارنامه وزرا مورد توجه قرار می دهند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه آقای پزشکیان از ابتدا تاکید بر دولت وفاق ملی داشت، اظهار داشت: دولتی می تواند وفاق ملی باشد که به آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب اعتقاد داشته باشد. 

وی ادامه داد: دولتی که به اساس نظام و انقلاب اعتقادی نداشته باشد قطعا نمی تواند همراه مناسبی برای آقای پزشکیان باشد و بدون شک به جای وفاق، ایجاد اختناق و شکاف و چنددستگی خواهد کرد.

حجت الاسلام ملک زاده با تصریح بر این موضوع که حامی فتنه گر نمی تواند به فکر منافع ملی باشد، اذعان کرد: در صورتی که این افراد به عنوان وزیر انتخاب شوند نه تنها وفاق ملی محقق نمی شود بلکه شاهد جریانات فتنه گری خواهیم بود که به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد حاشیه سازی در کشور خواهند بود که هم به ضرر دولت آقای پزشکیان و هم مردم ایران می باشد.

ارسال نظرات