۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۶۴۸۵
خطیب جمعه ساری:

دستگیری ریگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را شوکه کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری، جمهوری اسلامی با دستگیری عبدالمالک ریگی نشان داد که در مبارزه با گروه‌های تروریستی ثابت قدم تر از مدعیان مبارزه با تروریسم است.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری، در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران، با بیان این که وحدت و همبستگی ملت ایران الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی است، افزود: امروز نیز وحدت باید حول محور ولایت فقیه و قانون اساسی صورت گیرد.

وی به تلاش دشمنان به ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان اشاره و با بیان این که امروز تفرقه به عنوان یک هدف از سوی دشمنان دنبال می شود، افزود: کشورهای اسلامی باید با تکیه بر نقاط اشتراکی بسیاری که میان آنها وجود دارد، وحدت را میان خود تقویت کنند.

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که وحدت مهم‌ترین عامل شکست توطئه‌های دشمنان اسلام است، بیان داشت: امروز دشمنان ملل اسلامی از وحدت و همبستگی میان مسلمانان هراس دارند و همه امکانات خود را برای ایجاد اختلاف به کار گرفته‌اند.

حجت الاسلام یوسف پوربا تأکید براین که تقویت وحدت میان شیعه و سنی به معنای زیرپای گذاشتن برخی اصول اساسی دین شیعیان نیست، گفت: بلکه معنای این حرف این است که با وحدت و همدلی تعامل و ارتباط های دوسویه را تقویت کنیم تا از دخالت دشمنان در امور کشورهای اسلامی جلوگیری شود.

وی با بیان این که برای دشمنان‌، شیعه و سنی فرقی نمی‌کند؛ بلکه آنها دشمنان دین مبین اسلام هستند، بیان داشت: دشمنان اسلام همه سعی خود را برای دودستگی و اختلاف میان مسلمانان صرف می‌کنند و در این راه دست به ایجاد اختلافات مذهبی و قومی می‌زنند.

حجت الاسلام یوسف پوردر بخش دیگری از سخنان به دستگیری سرکرده گروه تروریستی شرق کشور به همت سربازان گمنام امام زمان‌(عج) اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام نشان از اقتدار و هوشیاری دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریستم بوده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که جمهوری اسلامی با این اقدام خود نشان داد که در مبارزه با گروه‌های تروریستی ثابت قدم تر از مدعیان مبارزه با تروریسم است، ابراز داشت: دستگیری ریگی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شوکه کرد.

وی با اشاره به این که این شرور مورد حمایت دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داشت، افزود: دستگیری این تروریست نقشه‌های کشورهای استعماری را نقش برآب کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات