۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۶۵۳۶

دومین جشنواره ورزشی طلاب جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دومین جشنواره ورزشی جام وحدت ویژه اساتید، طلاب و پرسنل جامعة المصطفی العالمیه به همت اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی و اداره رفاه کارکنان این نهاد علمی حوزوی برگزار می‌شود.
ورزش طلاب


حجت‌الاسلام سید محسن حسینی مراد آبادی، مسؤول اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی جامعة المصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دومین جشنواره ورزشی جام وحدت ویژه اساتید، طلاب و پرسنل جامعة المصطفی از دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه سالجاری خبر داد.

وی تصریح کرد: دومین جشنواره ورزشی جامعه المصطفی به مناسبت هفته وحدت در 9 رشته ورزشی آمادگی جسمانی، بدنسازی، تیراندازی با تفنگ بادی، تیر و کمان، جودو، دارت، دو و میدانی، طناب کشی و والیبال از دوازدهم اسفندماه به مدت سه روز برگزار می شود.

مسؤول اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی جامعة المصطفی با بیان این‌که مهلت نام نویسی برای شرکت در این مسابقات به پایان رسیده است، افزود:‌ در دومین جشنواره ورزشی جام وحدت، شاهد تعامل هرچه بهتر و نزدیک تر اساتید، طلاب و پرسنل جامعة المصطفی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نشاط، سلامتی و شادابی دانش‌پژوهان به عنوان یک اصل مورد توجه و اهتمام جامعة المصطفی است. از این رو در تمامی مدارس و مراکز تابعه تدابیری اندیشیده شده تا دانش‌پژوهان بتوانند ساعاتی از اوقات خود را به وزرش پرداخته و به صورت دوره‌ای در مسابقات گوناگون شرکت کنند.

وی با بیان این‌که دومین مسابقات ورزشی جام وحدت در پنج سالن ورزشی شهید بهشتی، ایثار جامعة العلوم، شهدای نیروگاه، تختی و ورزشگاه یادگار امام‌(ره) برگزار می شود، گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات ورزشی، چهاردهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

مسؤول اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی جامعة المصطفی در پایان یادآور شد: نخستین جشنواره ورزشی جام وحدت در سه رشته تیراندازی با تفنگ بادی، تیر و کمان و دارت پس از برگزاری آموزش های مورد نیاز، سال گذشته برگزار شد که با استقبال طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه همراه بود.

گفتنی است، دومین جشنواره ورزشی جام وحدت ویژه اساتید، طلاب و پرسنل جامعة المصطفی دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه به همت اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی و اداره رفاه کارکنان این نهاد علمی حوزوی با همکاری فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک و هیأت جودو استان قم، دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه برگزار خواهد شد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات