۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۶۵۸۶۸

اندیشکده دین و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد

اندیشکده دین و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد
اصفهان - اندیشکده دین و سلامت با حضور حجت‌الاسلام خوشنویس‌زاده، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، اندیشکده دین و سلامت با حضور حجت‌الاسلام خوشنویس‌زاده، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام خوشنویس زاده مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در این مراسم تأسیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را قابل تقدیر دانست. 

وی ابراز امیدواری کرد سایر دانشگاه‌ها نیز با الگوبرداری از این اقدام، گام‌های مؤثری در جهت پیشرفت علمی و پژوهشی بردارند.

حجت‌الاسلام علیرضا شاه فضل رئیس جدید اندیشکده دین و سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز بخش‌هایی از اساسنامه اندیشکده را قرائت و ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند آموزه‌های دینی را در سبک زندگی مردم گسترش دهد.

در ادامه کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: رسالت دانشگاه آموختن طریق اندیشه ورزی به کسانی است که تازه وارد این عرصه شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد با لطف و عنایت حضرت ولی عصر(عج)، شاهد فصل جدیدی از نقش‌آفرینی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه‌های علمی کشور باشیم.

رسولی منش معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با ابراز امیدواری نسبت به اینکه اندیشکده دین و سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان بتواند راهگشای مسائل پیش روی علم پزشکی باشد، به اهمیت آشنایی پزشکان کشور با طب ایرانی اسلامی اشاره کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات