۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۶۷۳۷
مسؤول عقیدتی سپاه گلستان:

نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبری مهم‌ترین عامل ‌شناخت فتنه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوای گلستان، ایجاد فتنه و اختلاف را سبب سوء استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نصب العین قرار دادن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین عامل ‌شناخت فتنه است.
سپاه گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام جعفری، مسؤول عقیدتی ـ سیاسی سپاه نینوای گلستان، امروز در مراسم طرح بصیرت کارکنان سپاه آق‌قلا، بصیرت را مهم‌ترین عامل در مبارزه با نقشه های دشمنان نظام اسلامی دانست و با اشاره به تأکید‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مسأله بصیرت در جامعه به ویژه میان جوانان گفت: دشمنان از افزایش بصیرت در جامعه هراسان هستند؛ از این رو سعی می کنند با استفاده از ترفند‌های مختلف هویت دینی جامعه جوان ایرانی را منحرف کنند.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی پس از شکست در گزینه های نظامی و تحریم های متعدد اقتصادی، امروز به جنگ نرم و فرهنگی روی آوردند، بیان داشت: امروز تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن، افزایش بصیرت در جامعه است.

حجت الاسلام جعفری ایجاد فتنه و اختلاف را موجب سوء استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: امروز همه باید با هوشیاری کامل بر نصب العین قرار دادن رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی فتنه ها را بشناسیم و با وحدت و هوشیاری تمامی توطئه های دشمنان انقلاب را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

مسؤول عقیدتی ـ سیاسی سپاه نینوای گلستان با اشاره به تلاش سی ساله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام الهی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان این نظام، از هر توطئه‌ای برای براندازی این نظام استفاده کردند؛ اما با هوشیاری ملت ایران تمامی توطئه های آنها خنثی شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که جمهوری اسلامی یک تفکر و اندیشه، خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب برادری ملت‌های آزادی‌خواه جهان شد و امروز بسیاری از جنبش های مردمی برخواسته در جهان با الگو‌گیری از انقلاب اسلامی رقم خورده است.

وی با بیان این که امروز پیام انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده است، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای اسلامی از قیام مردمی ملت ایران برای مقابله با کشورهای استعماری بهره می گیرند که این مسأله بیانگر جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی است.

مسؤول عقیدتی ـ سیاسی سپاه نینوای گلستان ادامه داد: حضرت امام خمینی‌(ره) خدا را با تمام وجود باور داشت و بین خود و خدای خویش را اصلاح کرد و خدا هم بین او و مردمش را اصلاح کرد؛ بنابر این مردم با همه توان‌شان در کنار امام قرار گرفتند و انقلابی عظیم را رقم زدند که در قرن بیستم به عنوان یک پدیده نو‌ظهور مطرح شده است./950/پ202/س
  
ارسال نظرات