۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۷۰۲۷

آزمون دانش‌سنجی طلاب خواهر آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون دانش سنجی 110 طلبه خواهر حوزه‌های علمیه خواهران چهار‌ شهر از استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
آزمون حوزه علميه خواهران


حجت الاسلام عادل قربانزاده، رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه، در حاشیه برگزاری این آزمون، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: آزمون دانش سنجی طلاب خواهر و بانوان مبلغ حوزه های علمیه مراغه با هدف ارتقای دانش تبلیغی آنان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این آزمون به منظور سنجش معلومات تبلیغی، دینی و فقهی بانوان و همچنین بانوان مبلغ در شهرهای مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر برگزار شد.

حجت الاسلام قربانزاده با بیان این‌که این آزمون با حضور 110 طلبه خواهر این چهار شهر همراه بود، گفت: طلابی که پایه هشتم حوزوی را گذرانده اند در این آزمون شرکت کرده و پس از کسب نمرات لازم، به عنوان مبلغ دینی در یکی از این چهار شهر مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی با تأکید بر ساماندهی و آموزش بانوان مبلغ ابراز داشت: متاسفانه بسیاری از خرافات و عقاید ضاله در مجالس مذهبی بانوان ترویج می یابد که با توجه به این مسأله، حساسیت کار بانوان مبلغ بیش از گذشته احساس می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه با تاکید بر مطالعات به روز طلاب و مبلغان حوزه های علمیه تصریح کرد: عدم درک صحیح از واقعیات روز جامعه مبلغان را با مشکلات جدی تبلیغی روبه‌رو خواهد کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات