۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۷۴۴۹
با حضور آیت الله مقتدایی؛

هم اندیشی ایده های برتر دین پژوهی در قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از صاحبان آثار و پایان نامه های برتر کشور در حوزه دین پژوهی تجلیل می شود.
همايش

جلال عراقی کارشناس مرکز همکاری های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نشست هم اندیشی ایده های برتر با حضور آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه خبر داد و گفت: در این هم اندیشی که روز پنج شنبه هفته جاری، بیستم اسفندماه، در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود، مدیر حوزه های به ایراد سخن می پردازد.

وی بیان داشت: در این هم اندیشی که ساعت 9 صبح روز پنج شنبه آغاز می شود، حجت الاسلام احمد مبلغی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی قم نیز سخنرانی خواهد کرد.

عراقی در ادامه از ارسال بیش از هفتاد پایان نامه مرتبط با موضوع دین پژوهی توسط طلاب و دانش جویان به دبیرخانه این هم اندیشی خبر داد و گفت: آثار برتر در سه نوبت از سوی هیات داوران بررسی و ارزیابی شده است و روز پنج شنبه در هم اندیشی ایده های برتر در حوزه پایان نامه های ممتاز دین پژوهی کشور از پدیدآورندگان 12 اثر برتر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: در این هم اندیشی افزون بر تجلیل از صاحبان آثار برتر در حوزه پایان نامه های دین پژوهی، برخی از ایده های برتر و نوآورانه ارسال شده به دبیرخانه این هم اندیشی نیز ارائه خواهد شد.

کارشناس مرکز همکاری های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در هم اندیشی ایده های برتر دین پژوهی، برخی از برگزیدگان به ارائه و دفاع از پایان نامه های خود خواهند پرداخت. /924/پ202/ع

ارسال نظرات