۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۸۰۳۷
مؤسس جامعه القرآن کریم در کشور:

مدارس قرآنی با همکاری آموزش و پرورش در کشور راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ مؤسس جامعه القرآن کریم در کشور با اشاره به فعالیت ده ساله جامعه القرآن کریم در سطح کشور گفت: در حال حاضر بیش از 400 شعبه این مؤسسه در کشور فعال است.
قرآن آموزشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی، مؤسس جامعه القرآن کریم در کشور، شب گذشته در جلسه بررسی روند احداث ساختمان جامعه القرآن چالوس که در دفتر شورای شهر چالوس برگزار شد،با بیان این که این مؤسسه قرآنی در طول ده سال گذشته اشاعه و آموزش قرآن بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده است، گفت: در حال حاضر بیش از 400 شعبه موثر در سطح کشور به فعالیت قرآنی مشغول هستند.

وی با بیان این که نه هزار مربی قرآن در این مؤسسه در سراسر کشور فعالیت می کند، افزود: این مؤوسسه هیچ پشتوانه دولتی ندارد و در حال حاضر صد ساختمان مربوط به این مؤسسه قرآنی در کشور ساخته شده است.

مؤسس جامعه القرآن کریم در کشور، از چاپ 200 عنوان کتاب توسط این مؤسسه قرآنی طی ده سال اخیر در کشور خبر داد و بیان داشت: این مؤسسه قرآنی در میان ناشران استان قم رتبه نخست را از آن خود کرده است.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به این که تمامی کتاب‌های آموزشی قرآنی در این مؤسسه تهیه و تدوین می شود، خاطر نشان کرد: آموزش قرآن با جدید ترین شیوه ها مد نظر این مؤوسسه است و تاکنون نیز در این خصوص موفق بوده است.

وی با بیان این که در حال حاضر صد هزار خردسال به عنوان قرآن آموز در این مؤسسه قرآنی فعال هستند، گفت: هم اکنون 350 واحد خردسالان در سراسر استان های کشور فعال است که این نشان دهنده گستردگی فعالیت های این مرکز قرآنی است.

مؤسس جامعه القرآن کریم در کشور، از فعالیت 180 واحد خواهران و ده واحد برادران در کشور خبر داد و بیان داشت: مشارکت مردمی در گسترش فعالیت های این مرکز نقش عمده ای دارد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین از راه اندازی مدارس قرآنی با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: این مسأله یکی از مهمترین برنامه های این مرکز قرآنی است و از سوی این مؤسسه دنبال خواهد شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات