۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۸۳۰۶
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

راهیان نور خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور راهیان نور را خط مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم دانست.
راهيان نور
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حسین یکتا دبیر ستاد مرکز راهیان نور کشور، روز گذشته در حاشیه مراسم مهمانی لاله‌ها اظهار داشت: راهیان سرزمین نور، سربازان جبهه جنگ نرم هستند.

یکتا به لزوم حضور گسترده خادمین و دلبستگان شهدا در یادمان‌های مناطق عملیاتی اشاره و خاطر نشان کرد: ما برای اثبات بودنمان و شور بخشیدن به زندگی خود به سرزمین سال‌های ایثار و حماسه می‌آییم و بزرگ‌ترین افتخارمان این است که خادم شهدا باشیم.

دبیر ستاد مرکز راهیان نور کشور ایجاد ارتباط معنوی میان نسل‌های حماسه ساز دیروز با جوانان پر نشاط امروز را از برنامه‌های ستاد راهیان نور دانست و افزود: هرکس به این سرزمین مقدس می‌آید دلبستگی بیشتری به انقلاب و نظام اسلامی پیدا می‌کند و برای پاسداری از ارزش‌های میهن مصمم‌تر می‌شود.

وی در ادامه پیشگامی و موفقیت رزمندگان بوشهری در سال‌های دفاع به ویژه در مصاف‌های دریایی و اشتیاق نسل امروز بوشهر در بازسازی یادمان فتح‌المبین و بازسازی یادمان مارد را ستایش برانگیز و نشانه همت و معنویت آنها دانست و گفت: هر وقت در جمع صمیمی خادمین بوشهری شهدا قرار می‌گیرم از صفا و معنویت آنها لذت می‌برم. /945/د102/ص

ارسال نظرات