۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۸۵۱۶
مدیرحوزه‌های علمیه کشور:

قم درسال همت مضاعف وکارمضاعف بایدالگو برای سایر استان ها باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه کشور در جلسه شورای اداری استان قم گفت: قم در سال همت مضاعف و کار مضاعف، باید الگو برای سایر استان های کشور باشد.
آيت الله مقتدايي
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از ایرنا، آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری افزود: امسال قم باید دراین زمینه الگو و حجت باشد.

وی گفت: همه باید در این استان این اصل را مورد توجه قرار داده و برنامه ریزی های خوبی برای تحقق این شعار داشته باشند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به تحولات و جریانات سال گذشته گفت: دشمنان اسلام در طول 30 سال گذشته نقشه های فراوانی برای سقوط نظام و منحرف کردن اعتقادات مردم دادند اما به نتیجه نرسیدند و در مرحله آخر تلاش داشتند که 30 سال عقده های خود را خالی کنند.

وی افزود: آنها ائتلافی در داخل و خارج درست کردند که فتنه عظیمی بود تا تضعیف نظام و رهبری را با شدت دنبال کنند اما با لطف خداوند، عنایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم، فتنه آنان به نتیجه نرسید.

وی گفت: در این راستا نظام جمهوری اسلامی نه تنها ضعفی پیدا نکرد بلکه قدرتش بیش از پیش بیشتر شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در بخش دیگری از سخنان خود، قم را حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و گفت: مسوولان باید بیش از پیش در جهت عمران و توسعه آن اقدام کنند.

وی افزود: خوشبختانه حرکت خوبی در قم شروع شده که باید بیش از پیش گسترش یابد.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: در سال همت مضاعف و کار مضاعف باید کار و تلاش بیشتری صورت گیرد تا عقب ماندگی های قم جبران شود.

وی ادامه داد: در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش مسوولان است که باید به وظیفه الهی و شرعی خود عمل کرده و رسیدگی به کار مردم تلاش کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همه ما باید در سال همت مضاعف و کار مضاعف در خدمت مردم باشیم. ./917/د102/ص




ارسال نظرات