۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۸۸۶۳
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

بیش از 120 ایده جدید تبلیغی به دفتر تبلیغات اسلامی رسیده است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 120 ایده نو، ابتکاری و جذاب در قالب طرح شناسایی و حمایت از ایده‌های نو تبلیغی به این معاونت ارسال شده است.
حجت‌الاسلام احمد زادهوش، معاون فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم

حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با فراخوان و اطلاع‌رسانی فراگیر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیش از 120 ایده نو، ابتکاری و جذاب در قالب طرح شناسایی و حمایت از ایده‌های نو تبلیغی به این معاونت ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: طرح‌های مذکور با دقت و سرعت مورد بررسی و ارزیابی هیأت داوران قرار گرفته و در همایشی از صاحبان آثار برتر تجلیل به عمل می آید.

حجت الاسلام زادهوش خاطر نشان کرد: با ایجاد ساز و کارهای مناسب ایده‌های برتر به ترتیب اولویت وارد بدنه اجرایی دفتر تبلیغات اسلامی شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: شناسایی و بهره‌مندی از استعدادهای فرهنگی و بروز رسانی تبلیغات دینی امری بسیار حیاتی است و از همه محققان، اساتید و اندیشمندان دعوت می کنیم تا طرح‌ها، ایده‌ها و ابتکارات تبلیغی خویش را بدون محدودیت زمانی جهت بررسی و بهره‌برداری در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی قرار دهند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب آگاهی بیشتر از طرح ایده های نو تبلیغی به پایگاه اینترنتی بلاغ به نشانی
Http://www.balagh.net و سمتا به نشانی Http://www.samta.ir مراجعه کنند./919/ت302/ع

ارسال نظرات