۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۰۲۷۸

دوره آموزشی رشد ویژه طلاب خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی رشد، با شرکت 120 طلبه برادر از شهرستان های خراسان شمالی در مدرسه علمیه آیت الله حکیم شیروان برگزارشد.
حجت الاسلام مسعود قاسمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام مسعود قاسمی، مسؤول دفتر نمایندگی مرکز مدیرت حوزه علمیه خراسان شمالی روز گذشته در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی رشد، اظهارداشت: دوره آموزشی رشد با هدف جبران عقب ماندگی های تحصیلی بوجود آمده به علت مشکلات فردی و جمعی برای طلاب برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته ازطلبه هایی که ازتوان علمی متوسطی برخوردار بوده و متقاضی دانش افزایی می باشند می توانند دراین دوره به جبران عقب ماندگی های تحصیلی خود بپردازند.

این مسؤول فرهنگی با اشاره به اینکه موضوعات اصلی این دوره صرف، نحو، تجزیه، ترکیب و اخلاق است افزود: این مباحث با حضور اساتید مجرب و با استفاده از تکنیک های کاربردی و ارائه فعالیت های علمی، برگزاری حلقه های معرفت، جلسات انس و گعده های طلبگی برای طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام قاسمی، مهم‌ترین برنامه های اجرایی در این دوره را حضور طلاب در مزارشهداء، مسابقه کتاب خوانی «اینک شوکران»، طراحی و چاپ ویژه نامه توسط طلاب، استفاده ازبرنامه های ورزشی استخر و کوهپیمایی عنوان کرد.

گفتنی است، کلاس های دوره آموزشی رشد تا 24 تیرماه ادامه خواهد داشت./966/پ203/ص
ارسال نظرات