۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۸۰۴۰۶

دور دوم سامانه اطلاع رسانی اوقات فراغت در خوزستان راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر سازمان ملی جوانان خوزستان، از راه اندازی دور دوم سامانه اطلاع رسانی اوقات فراغت در خوزستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
مصطفي منتظرالمهدي، مدير سازمان ملي جوانان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مصطفی منتظر المهدی مدیر سازمان ملی جوانان خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دور دوم سامانه اطلاع رسانی اوقات فراغت در خوزستان راه اندازی شد.

مدیر سازمان ملی جوانان خوزستان هدف از راه اندازی این سامانه را جلوگیری از موازی کاری، معرفی و اطلاع رسانی برنامه های اوقات فراغت به طور دقیق به افراد و به ویژه خانواده ها برای برنامه ریزی مناسب اوقات فراغت جوانان و فرزندانشان دانست و افزود: این سامانه برای نخستین بار در کشور به منظور ساماندهی فعالیت ها و برنامه های اوقات فراغت دستگاه ها طراحی و راه اندازی شد.

منتظر المهدی، با اشاره به برنامه های تدوین شده در این سامانه خاطرنشان کرد: اسامی تمامی مراکز آموزشی و دوره های آموزشی در حوزه های مختلف، ساعت کاری و هزینه های مورد نیتز برای حضور در برنامه ها به صورت دقیق در سامانه مشخص شده و به تفکیک شهرستان ها و مناطق در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد که افراد با در اختیار داشتن این اطلاعات می توانند به برنامه ریزی بهتر و کار آمدتر دراوقات فراغت دست یابند.

مشاور استاندار خوزستان در امور جوانان اظهار داشت: در این سامانه، تعدادی از دستگاه های مرتبط با اوقات فراغت، فعالیت های خود در حوزه جوانان را معرفی می کنند و سازمان ملی جوانان خوزستان از تمامی دستگاه های اجرایی دعوت می کند تا برنامه های اوقات فراغت خود را تدوین و در گزارشی به این سازمان برای درج در سامانه ارائه کنند.

مدیر سازمان ملی جوانان خوزستان اضافه کرد: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر ازبرنامه های اوقات فراغت دستگاه های مختلف در خوزستان می توانند از این پس با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.faragat.org از برنامه های مختلف در این حوزه کسب اطلاع و اقدام به ثبت نام کنند.

منتظر المهدی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده و آموزش های به عمل آمده، تعامل بسیار مطلوب سازمان ها وادارات مختلف از اوقات فراغت به عنوان یک فرصت برای جوانان استفاده شود و با همکاری و همدلی از تبدیل شدن این فرصت به تهدیدی برای جوانان و نوجوانان جلوگیری کرد./945/پ202/ص
ارسال نظرات