۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۸۰۸۸۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نظام مبتنی بر ولایت فقیه حکومتی منحصر به فرد ‌است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نظام مبتنی بر ولایت فقیه نظامی منحصر به فرد در عصر حاضر است.
نظام مبتنی بر ولایت فقیه حکومتی منحصر به فرد ‌است
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امروز در حاشیه همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران حکومتی است منحصر به فرد چراکه توسط فردی که متصل به آموزه های دینی و قرآنی است، رهبری می شود.

وی با اشاره به رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در برای هجمه ها و توطئه های گوناگون دشمنان تاکید کرد: پیرویی از ولایت فقیه در عصر غیبت که برگرفته از ولایت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی، نظام مبتنی بر ولایت فقیه را نظامی منحصر به فرد در جامعه کنونی عنوان کرد و گفت: وجود ولی فقیه نعمتی بزرگ برای جامعه اسلامی و مسلمانان است که آحاد مردم باید با پیروری و تبعیت از فرامین آن جامعه را به سوی توسعه و پیشرفت مادی و معنوی سوق دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان بر هوشیاری و پایداری مردم جهت پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید و خاطرنشان کرد: مردم باید همچون سی سال گذشته با هوشیاری و آگاهی از توطئه های دشمنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

وی تصریح کرد: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم دشمنان در تحقق اهداف شوم شان ناکام می مانند همانطور که در فتنه بعد از انتخابات نیز شاهد این امر در راستای دفع فتنه از کشور بودیم./936/پ202/س
ارسال نظرات