۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۸۱۰۲۴
امام جمعه هفتکل:

دولت در راستای اصلاح الگوی مصرف گام های بیشتری بردارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هفتکل خواستار اتخاذ راهکار های مناسب در راستای اصلاح الگوی مصرف از سوی دولت شد.
حجت الاسلام ابراهيمي پور، امام جمعه هفتکل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه هفتکل ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فضیلت ماه شعبان اظهار داشت: این ماه فرصت بسیار مناسبی برای عبادت و بندگی، توجه به خدا، ذکر گفتن، استغفار از گناهان و مهیا شدن برای مهم‌ترین شب تعیین سرنوشت یعنی شب قدر است.

وی با اشاره به میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد(ع) بیان داشت: این ایام فرخنده فرصت مناسبی برای کسب بصیرت و معرفت و همچنین شناخت امام حسین(ع) که با مطالعه و بررسی اهداف قیام آن حضرت و الگوبرداری از سیره عملی این امام همام به معرفت و بصیرت لازم برای شناخت راه مستقیم خواهیم رسید.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره سالروز تشکیل شورای نگهبان خاطر نشان کرد: شورای نگهبان با نظارت بر مطابقت قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی با شرع مقدس و همچنین برگزاری صحیح انتخابات نقش مهم و تاثیرگذاری در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای 31 ساله آن دارد.

وی با اشاره ابلاغ سیاست های اصلاح الگوی مصرف از سوی مقام معظم رهبری به مسوؤلان نظام تصریح کرد: همه ملت و در رأس آنها دولت خدمتگذار وظیفه دارد با اتخاذ راهکار های مناسب در راستای اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ سازی این مسئله در میان مردم گام های موثرتری بردارد و از تلاش و همت مضاعف در این راه دریغ نکند.

وی در پایان از صدا و سیما خواست با ساختن برنامه های مناسب و تذکر به مسؤولانی که به تجمل گرایی و اشرافی گری دچار شده اند به ترویج و معرفی الگوی مصرف صحیح، در جامعه بپردازد./945/پ203/ص
ارسال نظرات