۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۸۱۰۵۵

راه‌یابی 71 دانش آموزان آذربایجان غربی به مسابقات دینی و قرآنی کشور

خبرگزاری رسا ـ رییس گروه پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از راه یابی 71 نفر از دانش آموزان این استان به مرحله کشوری مسابقات قرآن، نهج البلاغه، اذان، احکام و انشاء نماز خبر داد.
راه‌یابی 71 دانش آموزان آذربایجان غربی به مسابقات دینی و قرآنی کشور
ناصر رزاقی، رییس گروه پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: طی ماه جاری یک هزار و 670 نفر از دانش آموزان شهرهای مختلف استان در  پنج رشته از جمله قرآن با محوریت قرائت، مفاهیم و حفظ؛ نهج البلاغه، اذان، احکام و انشای نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: با برگزاری مرحله استانی، 71 نفر برای شرکت در مرحله کشوری این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

رزاقی خاطرنشان کرد: دانش آموزان برگزیده آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات کشوری به تبریز، اردبیل و مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رییس گروه پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه و نوزدهمین دوره مسابقات اذان، احکام و انشاء نماز با شرکت یک هزار و 670 نفر از دانش آموزان دختر و پسر منتخب مناطق 24 گانه در مقاطع راهنمایی و متوسطه از دهم تا بیستم تیرماه سالجاری در هنرستان شهید بهشتی ارومیه برگزار شد.

یادآور می شود، سال گذشته از آذربایجان غربی سپیده محمدزاده در رشته قرائت و مهدیه مزرعلی در رشته نهج البلاغه به ترتیب عناوین اول و دوم کشوری را به خود اختصاص دادند./936/پ202/س
ارسال نظرات