۲۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۱۱۶۰

مهلت ارسال مقاله به بخش عمومی سیزدهمین جشنواره شیخ طوسی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت ارسال مقاله اعم از کتاب‌‌های تألیفی، ترجمه، تصحیح، تحقیق، پایان‌نامه، مقالات چاپ شده و نرم‌افزار علوم اسلامی به بخش عمومی سیزدهمین جشنواره شیخ طوسی‌(ره) تمدید شد.
جشنواره پژهشي شيخ طوسي  در جامعه المصطفي العالميه


اولیاء شعبانی، دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره پژوهشی بین‌المللی شیخ طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از تمدید ارسال مقاله اعم از کتاب‌‌های تألیفی، ترجمه، تصحیح، تحقیق، پایان‌نامه، مقالات چاپ شده و نرم‌افزار علوم اسلامی به بخش عمومی سیزدهمین جشنواره شیخ طوسی‌(ره) تا دهم مرداد خبر داد.

وی با بیان این‌که آثار ارسالی نباید به هیچ همایشی ارایه و یا در نشریه و سایتی منتشر شده باشد، گفت: مهلت ارسال آثار عمومی برای این جشنواره پایان تیرماه بود که تا دهم مرداد تمدید شد.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره پژوهشی بین‌المللی شیخ طوسی همچنین با اشاره به موضوع ویژه این جشنواره با عنوان «عاشوراپژوهی در عرصه بین‌الملل» اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش ویژه شامل مقاله این جشنواره فرصت دارند، آثار خود را تا پایان آبان‌ماه ۸۹ به دبیرخانه آن ارسال کنند.

شعبانی خاطرنشان کرد: از آغاز اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره شیخ طوسی‌(ره) تاکنون 61 مقاله چاپ شده، 75 کتاب، 28 پایان‌نامه و 2 نرم‌افزار به بخش عمومی و نیز چهار مقاله به بخش فراخوان ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی برگزاری چند پیش‌نشست در راستای موضوع ویژه فراخوان را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه جشنواره شیخ طوسی عنوان کرد و گفت: تاکنون پیش‌نشست‌های علمی عاشوراپژوهی در عرصه بین‌الملل در مجتمع عالی فقه و معارف با حضور حجت‌الاسلام صحتی سردرودی، نمایندگی مشهد مقدس با حضور حجت‌الاسلام حاجی ابراهیمی و دکتر وکیلی، نمایندگی گرگان با حضور علی‌اصغر رضوانی، مؤسسه زبان و فرهنگ‌شناسی با حضور استاد امامی و پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) با حضور دکتر فخر روحانی و امیر احمدی در جایگاه سخنران برگزار شده است.

دبیر اجرایی جشنواره پژوهشی بین‌المللی شیخ طوسی‌(ره) با بیان این‌که این جشنواره از سال 75 کار خود را آغاز کرده است، ایجاد بستر مناسب برای ارتباط با محققان، کارشناسان و فضلای غیرایرانی داخل و خارج کشور و شناخت واقع‌بینانه و صحیح توانایی‌های بالقوه و بالفعل پژوهشی را از اهداف برگزاری آن برشمرد.

خاطرنشان می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارسال آثار خود می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی قم ـ خیابان معلم ـ روبروی هتل المپیک ـ جامعة‌المصطفی العالمیه ـ طبقه دوم ـ اتاق ۱۸۹ مراجعه و یا با شماره 7172285 تماس بگیرند.

گفتنی است، سیزدهمین جشنواره پژوهشی بین‌المللی شیخ طوسی، اسفندماه سالجاری در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) به نشانی قم ـ خیابان 19 دی ـ میدان جهاد برگزار می‌شود. /920/پ202/ع

ارسال نظرات