۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۸۱۷۰۶
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اصفهان:

میزبانان مبلغان دینی، ادامه دهندگان راه هانی بن عروه اند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به میزبانی هانی عروه از سفیر و مبلغ سیدالشهدا اظهار داشت: این میزبان تا پای جان وظیفه حمایت و حفاظت از مبلغ سید الشهدا(ع) را بر عهده داشت.
حجت‌الاسلام محمد قطبي مسوول اداره فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در همایش تجلیل از میزبانان مبلغان، به نقش تبلیغات دینی در کاهش آسیب های اجتماعی و دینی، اشاره کرد و گفت: بدون شک میزبانان این مبلغان هم در اجر و ثواب این فعالیت های سهیم خواهند بود.

وی به ماجرای شهادت حضرت هانی بن عروه، اشاره کرد و ابراز داشت: این شخصیت با میزبانی از سفیر و مبلغ سید الشهدا (ع) نقش بسزایی در دعوت مردم کوفه به سمت جبهه حق داشت.

حجت الاسلام قطبی بینش و بصیرت میزبانان را پشتوانه تبلیغات دینی دانست و گفت: هانی بن عروه به عنوان بزرگ میزبان مبلغ اسلام، فریفته تبلیغات سوء امویان نشد و با فداکاری و نثار جان خود، نام خود را در ردیف شهدای کربلا ثبت نمود.

وی میزبانان مبلغان را عناصری فرهنگی در مناطق خویش دانست و بیان داشت: میزبانان می توانند با فراهم کردن زمینه های تبلیغی نقش بسزایی در جذب آحاد جامعه خود به سمت مجالس تبلیغی داشته باشند.

معاون فرهنگی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تکریم کودکان در مجالس مذهبی را ضامن پایبندی آنها به ادامه حرکت در مسیر دینی عنوان کرد و تصریح کرد: با مسؤولیت دادن و احترام به کودکان و چشم پوشی از خطای آنها، این قشر آینده ساز را برای شرکت در مجالس مذهبی تشویق نمایید.

وی ادامه داد: مبلغان منشاء خیرات و برکات فراوانی هستند ولی گاهی ممکن است مشکلاتی هم در زمینه های تبلیغی بوجود بیاید که میزبانان می توانند با اطلاع به موقع ما در رفع این نقایص کمک کنند.

حجت الاسلام قطبی با پیشنهاد برگزاری جلسات ختم قرآن، یاد آور شد: با توجه به برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه و به ویژه جشن نیمه شعبان، سعی کنید جلسات ختم قرآن در شب نیمه شعبان در تمامی مساجد مناطق برگزار شود./965/پ202/ص

ارسال نظرات