۰۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۸۱۸۸۴
آیت الله موسوی جزایری:

جانبازان و ایثارگران پشتوانه استحکام نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، جانبازان و ایثارگران را پشتوانه استحکام نظام دانست و گفت: اگر نبود جانفشانی ها و ایثارگری های جانبازان ایثارگران ما چه بسا به سرنوشت نهضت های دوران معاصر گرفتار می شدیم.
آيت الله موسوي جزايري در همايش تجليل از جانبازان استان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری امام جمعه اهواز، شب گذشته در همایش تجلیل از جانبازان و ایثارگران استان خوزستان، آنها را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: شهدای سر افراز ما در یک لحظه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و دیدار معبود شتافتند اما جانبازان و ایثارگرانی که در برابر سختی ها و ناملایمات روزگار صبر و استقامت پیشه می کنند، در هر لحظه ثواب شهادت نصیبشان می شود؛ از این رو آنان سبب افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، دعای امام زمان(عج)، خون شهیدان و جانفشانی جانبازان و ایثارگران را پشتوانه ای مستحکم برای بقای این نظام دانست و ابراز داشت: بر حسب معادلات مادی، با این همه هجمه و خطراتی که نظام ما را تهدید می کند تا کنون نباید هیچ اثری از انقلاب ما باقی می ماند، اما به سبب دعای امام زمان(عج)، خون شهیدان و جانفشانی جانبازان و ایثارگران که پشتوانه ای مستحکم برای بقای این نظام هستند، جمهوری اسلامی ایران همچنان سربلند و باعزت به مسیر رشد و تعالی خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته تصریح کرد: : دشمن سازماندهی گسترده و فتنه بسیار پیچیده ای علیه ایران طراحی کرده بود، اما نظام انقلابی ما چون دژی مستحکم و قله ای بلند در برابر آنها ایستادگی کرد و آنها نتوانستند به اهداف و نیات شوم و پلید خود دست یابند که این مسأله به برکت دعای امام زمان(عج)، امام راحل، خون شهدا و صبر و استقامت جانبازان و ایثارگران ما بود..

امام جمعه اهواز ادامه داد: این فتنه فضای جامعه ما تیره و تار کرد اما این ابرهای ظلمانی کنار رفت و خورشید حقانیت جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری جلوه گر شد و این طوفان خطرناک را فرونشاند.

آیت الله موسوی جزایری اضافه کرد: اگر نبود ایثارگری ها، شهادت ها و اخلاص جانبازان و قهرمانان جبهه های حق علیه باطل این انقلاب نیز به سرنوشت نهضت های دوره معاصر دچار می شد و چیزی از آن باقی نمی ماند./945/پ202/ص
ارسال نظرات