۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۲۳۹۳
نماینده مردم مشهد در مجلس:

حضور مراجع در استان‌ها عامل استحکام رابطه مردم با روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس بیان داشت: سفرهای استانی مراجع چراغ امید را در دل مردم روشن کرده و این ارتباط باعث استحکام بیشتر رابطه مردم با علمای دین و روحانیت می شود.
جواد آرين منش نماينده مجلس هشتم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدجواد آرین منش، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در چهارمین همایش بصیرت که با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در مشهد برگزار شد، گفت: حضور مراجع عظام تقلید در مشهد همیشه باعث فیض و برکت است و سفرهای استانی آنان چراغ امید را در دل مردم روشن کرده و باعث استحکام بیشتر رابطه مردم با علمای دین می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای جبهه خط پیروان امام ورهبری در مشهد، از 31 سال گذشته تا کنون در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی واقتصادی رونق ایجاد کرده اند و مشارکت مردم را در حرکت های اجتماعی از قبیل انتخابات افزایش داده است.

آرین منش بیان داشت: متأسفانه بعضی مسائل از جانب مسؤولان مطرح می شود که باعث تخریب جایگاه احزاب وتشکل های سیاسی می شود و کار آمدی آن ها را از بین می برد، بدین جهت باید از رهنمود های مرجعیت استفاده شود تا دغدغه وضرورت های آن برای مردم روشن شود و فعالان سیاسی و مسؤولان احزاب از این رهنمود ها بهره مند شوند./968/پ202/ص


ارسال نظرات