۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۸۲۴۹۸
استاندار قم:

مبلغان اعزامی به خارج از کشور در خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان نقش مهمی ایفا می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم اظهار داشت: امروز مبلغان حوزه‌های علمیه در داخل و خارج از کشور نقشی بی‌بدیل در ترویج فرهنگ تشیع و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارند.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، استاندار قم امروز  در دیدار هیئت امنای موسسه بین‌المللی ثامن، با اشاره به نقش برجسته روحانیت تشیع در حفظ و حراست از دین در طول تاریخ اسلام در سخنانی اظهار داشت: امروز مبلغان حوزه‌های علمیه در داخل و خارج از کشور نقشی بی‌بدیل در ترویج فرهنگ تشیع و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارند.

وی افزود: مبلغان در خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان و دفاع در برابر هجمه گسترده فرهنگی و اعتقادی مستکبران نیز از نقش محوری برخوردار بوده و باید بر انجام رسالت حقیقی خود در پاسداری از اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار قم گزینش مبلغان اعزامی به خارج از کشور را مهم و حساس عنوان کرد و گفت: روحانیون اعزامی باید نسبت به احکام و مبانی دینی و فرهنگ و هنجارهای محل تبلیغی خود کاملا آگاه و هوشیار بوده و در رفتار، گفتار و منش زندگی بسیار باتقوا و دین‌دار باشند.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در پایان تصریح کرد: طلاب خارجی در هنگام بازگشت به کشورهای خود و همچنین مبلغان اعزامی به دیگر کشورها باید از جهت علمی و معنوی کاملا پشتیبانی شده و از منابع به روز علمی، اجتماعی و سیاسی برخوردار شوند./917/د102/ص
ارسال نظرات