۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۸۳۲۹۰
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

دشمنان برای تضعیف لبنان ارتش این کشور را هدف قرار داده اند

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین با با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بیداری در برابر چالش های کنونی لبنان و ضرورت پایان بخشیدن به پدیده پلید لشکر جاسوسان و مزدوران، نسبت به تلاش دشمنان برای تضعیف لبنان با اتهام های پوچ و ساختگی و فشار بین المللی و محاصره سیاسی هشدار داد.
سيد هاشم صفي الدين


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در بیروت با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بیداری در برابر چالش هایی که امروز لبنان با آنها مواجه است، گفت: رخدادهای اخیر لبنان نشان داد که همه نهادهای سیاسی باید به شایستگی مسؤولیت خود را به عهده بگیرند.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان همچنین با تاکید بر ضرورت پایان بخشیدن به پدیده پلید لشکر جاسوسان و مزدوران، وجود این پدیده شوم را نشانی از انحراف در پس زمینه و فرهنگ ملی دانست و گفت: لبنان در برابر یورشی از سوی دشمنان و به ویژه دشمن صهیونیستی به هدف تضعیف و ناتوان ساختنش قرار گرفته است.

وی یکی از راه های دشمن صهیونیستی برای تضعیف لبنان را حمله به ارتشدانست وافزود: دشمنان می کوشند با اتهام های پوچ و ساختگی آتش فتنه را در لبنان بیفروزند و با فشار بین المللی و تلاش برای محاصره سیاسی و مسؤول دانستن لبنان در حادثه العدیسه در جنوب این کشور، قدرت آن را نابود کنند.

سید هاشم صفی الدین خواستار تلاش برای شناسایی راهکارهای مناسب برای حمایت از عناصر توانمندی لبنان در رویارویی با دشمنان خارجی شد و با تاکید بر مسؤولیت همگانی برای پاسداری از میهن در برابر جاسوسان اسراییلی و این فرهنگ منحرف در سطح ملی و فرهنگی، گفت: گردش روزگار درستی و به جا بودن سخنان مقاومت پیرامون تهدید دشمن اسراییلی را ثابت کرد./981/الف

ارسال نظرات