۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۸۳۷۵۲
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ماندگار شود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ماندگار شود که نهادینه کردن این امر یک وظیفه همگانی است.
فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ماندگار شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ابراهیم فتح الهی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: رشادتها و فداکاری های رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی نباید فراموش شود و حماسه این فداکاری ها باید برای نسل سومی ها و نسلهای آتی انقلاب بازگو شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازگو و تبیین کردن حماسه های رزمندگان دفاع مقدس به شیوه ای نو و بدیع برای جوانان و نوجوانان است.

قاسم سید تاجی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس در استان گفت: رژه نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری یادواره های شهدا، غبار روبی مزار شهیدان و اجرای چندین برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان است./936 /پ202/ص
ارسال نظرات