۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۸۳۷۸۰
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی:

تعامل کانون های مساجد با انجمن های فرهنگی و هنری، متضمن توسعه هنر در مساجد است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، گفت: تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد و انجمن های هنری، توسعه هنر در مساجد را به دنبال خواهد داشت.
كانونهاي فرهنگي مساجد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیروان، هاشم شیرازیان، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، روز گذشته در جمع اعظای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شیروان اظهارداشت: در راستای تقویت فعالیت های هنری در بین جوانان مساجد جشنواره های فرهنگی هنری ، برنامه ریزی شده است که در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد و انجمن های هنری در شهرستان ها برگزار خواهد شد، از تشکیل کارگروه های جشنواره در شهرستان ها جهت برنامه ریزی اجرای آن خبرداد.

وی با تأکید بر برنامه ریزی با حضور اعظای کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان، افزود: کانون ها می توانند با تشکیل اتاق فکر و شورای طرح برنامه در راستای ارائه طرح های فرهنگی و هنری و اجرای آن در کانون ها اقدام کنند تا ضمن گسترش این حوزه از توانایی جوانان و نوجوانان در عرصه برنامه ریزی بهره گرفت.

شیرازیان، با اشاره به اینکه امسال برای کانون های فرهنگی و هنری اعتبارات خاصی در حوزه اوقات و فراغت واریز شده است، افزود: بازدید از کلاس ها ی اوقات و فراغت که از نیمه دوم تیرماه آغاز شده است تا نیمه دوم شهریور ادامه خواهد داشت./966/پ202/ص


ارسال نظرات