۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۸۳۸۳۳
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌‌های استان اردبیل:

طرح ضیافت اندیشه نشانه اشتیاق دانشجویان به معرفت دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌‌های استان اردبیل با رد ادعای برخی افراد مبنی بر این‌که جوانان دین‌گریز هستند، گفت: استقبال گسترده دانشجویان برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه، نشان از عدم واقعیت مدعیان نظریه دین‌گریزی دارد.
طرح ضيافت انديشه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام علی معاجدی، رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌‌های استان اردبیل، شب گذشته در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه اردبیل اظهار داشت: این طرح تا 12 شهریور ماه سالجاری با حضور یک هزار و 300 دانشجوی اردبیلی همراه خواهد بود.

وی با بیان این‌که در سراسر کشور بیش از 105 هزار نفر دانشجو برای حضور در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه از حضور استادان حوزه‌های علمیه در جلسات عقیدتی و معرفتی بهره‌مند خواهند شد.

رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ های استان اردبیل برگزاری جلسات سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های تربیتی و ورزشی و کلاس‌های آزاداندیشی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده این طرح برشمرد.

همچنین سیدحسین صابری، استاندار اردبیل در سخنانی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای قرب به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: اعمال شایسته این ماه می‌تواند ما را از پنجه شیاطین نجات داده و راه سعادت را به روی ما باز کند.

وی با تأکید بر تقویت باورهای دینی و معرفتی میان جوانان خاطر‌نشان کرد: برخلاف ادعای نظام غرب جوانان ایران از پاک‌‌ترین و بی‌ریاترین جوانان دنیا هستند.

استاندار اردبیل با رد ادعای برخی افراد مبنی بر این‌که جوانان دین‌گریز هستند، گفت: استقبال گسترده دانشجویان برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه، نشان از عدم واقعیت مدعیان نظریه دین گریزی دارد.

صابری با بیان این‌که لحظه لحظه ماه رمضان فرصتی برای اندیشه و تفکر در جهان هستی افزود: باید با اجرای چنین طرح‌ هایی از توانمندی‌های دانشجویان در عرصه‌های علمی، معنویت و صنعتی بهره‌برداری کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات