۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۸۴۵۲۳
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زابل:

مبلغین از طرح موضوعات تنش زا و اختلاف برانگیز دوری کنند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، با اشاره به حساسیت منطقه، گفت: مبلغین جهت حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان از طرح موضوعات تنش زا و اختلاف برانگیز پرهیز کنند .
حجت الاسلام محسن عارفي، سرپرست اداره تبليغات اسلامي زابل مبلغين اعزامي به سيستان


به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، گردهمایی مبلغین اعزامی ماه مبارک رمضان به منطقه سیستان با حضور روحانیون اعزامی و هیئت امناء مساجد در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل برگزار شد .

حجت الاسلام محسن عارفی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، در این گردهمایی گفت: با توجه به حساسیت های ویژه ای که در این منطقه وجود دارد روحانیون و مبلغین باید با برپایی مراسمات و فعالیتهای اعتقادی و دینی در راستای تقویت اعتقادات افراد سعی کنند.

وی، افزود: مبلغین جهت حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان از طرح موضوعات تنش زا و اختلاف بر انگیز پرهیز نمایند .

رمضان گلوی، مسؤول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی زابل، نیز در حاشیه این مراسم، از اعزام 220 مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان زابل و شهرهای تابعه خبر داد .

وی، افزود: این تعداد مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مؤسسه ولاء منتظر، سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی منطقه به شهرستان زابل، شهرها و روستاهای تابعه اعزام شده اند.

گلوی، خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی احکام، اعتقادات، اخلاق، قرائت قرآن، برگزاری گفتمانهای دینی و نشست های پرسش و پاسخ با حضور نوجوانان و جوانان، برگزاری مراسمات ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) و احیای شبهای قدر از مهمترین برنامه های تبلیغی در طول ماه مبارک رمضان است ./940/پ202/ص

ارسال نظرات