۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۶۲۲۳
مدیر حوزه های علمیه خوزستان:

دولت آمریکا عامل اصلی اهانت به قرآن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را عامل اصلی اهانت به ساحت مقدس قرآن عنوان کرد.
حجت الاسلام حاجتي، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، شب گذشته در آیین محفل انس با قرآن کریم بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، با اشاره به جایگاه رفیع قرآن کریم و ضرورت توجه به نقش انکارناپذیر آن در تعلیم و تربیت انسان، اظهار داشت: متأسفانه قدرت های استعمارگر در اعصار گذشته تلاش زیادی برای از بین بردن این نقش داشتند تا آنجا که استفاده از قرآن در زندگی مسلمانان تنها جنبه تشریفات پیدا کند.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان با تأکید بر غنای این کتاب آسمانی و بیان این نکته که در قرآن به دقیق ترین مسائل علمی اشاره شده است، افزود: امروزه دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که راز هستی و پیدایش و خاتمه کیهان در متون مقدسی همچون آیات قرآن نهفته است که درک آن تنها با مطالعه عمیق و تحلیل محتوای آیات آن میسر می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز، همچنین از عموم مردم، ضرورت آشنایی هر چه بیشتر با محتوای قرآن را خواستار شد و اظهار داشت: باید بیش از پیش در حفظ ارزش قرآن بکوشیم چرا که با کتابی سروکار داریم که به ما درس زندگی می آموزد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه حرکت مزدورانه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد و اظهار داشت: این حرکت از سوی کشیش پرورش یافته و دست نشانده صهیونیسم و آمریکا صورت گرفته تا خون مسلمانان را به جوش بیاورند؛ اما دشمنان بدانند که مسلمانان همچنان با حفظ وحدت خود، بر آیین و اعتقادات راسخ خویش پایبند بوده و این عمل زشتشان را محکوم می کنند.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان افزود: بی شک، عامل اصلی این حرکت ها، دولت آمریکا و همچنین رژیم غاصب صهیونیست بوده و اوباما باید پاسخگوی مسلمانان باشد./945/پ202/س

ارسال نظرات