۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۸۶۲۴۹
دفتر تبلیغات اسلامی:

اهانت به قرآن موجب افزایش اتحاد مسلمانان خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم با انتشار اطلاعیه اعلام کرد: اقدام دشمنان اسلام و جسارت و توهین آنان به آخرین کتاب آسمانی بی تردید موجب افزایش نفرت روبه رشد مسلمانان و پیروان سایر ادیان الهی نسبت به عاملان این گونه اقدامات ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام مسلمانان و دیگر ادیان آسمانی خواهد شد.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم


به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در پی اهانت عده ای شیطان صفت به ساحت مقدس قران کریم بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

انّا نَحنُ نَزلّنا الذّکر وَ ِانّا لَه لحافظون«آیه 9 سوره الحجر»

اقدام توهین آمیز و جسارت بی شرمانه عوامل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به اسلام و کتاب آسمانی قرآن کریم موجب آزرده شدن قلب بیش از یک ونیم میلیارد مسلمان و تمامی آزاد اندیشان جهان شد.

اقدام موهن ، ضد انسانی و شیطانی استکبار جهانی در سوزاندن کتاب مقدس و آسمانی قرآن مجید به بهانه سالگرد حادثه 11 سپتامبر توسط چند افراطی مسیحی در آمریکا ، اهانت به ادیان آسمانهاست که بدون تردید با هدف ایجاد اختلاف و شکاف بین پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.

این اهانت جنون آمیز که در راستای پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی توسط ایادی آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین المللی صورت پذیرفته نشانه گویایی از روند رو به اضمحلال شیطان بزرگ و استیصال دشمنان اسلام در مقابل منطق اسلام و تفکرات نورانی قرآن کریم است .

اقدام دشمنان اسلام و جسارت و توهین آنان به آخرین کتاب آسمانی بی تردید موجب افزایش نفرت روبه رشد مسلمانان و پیروان سایر ادیان الهی نسبت به عاملان این گونه اقدامات ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام مسلمانان و دیگر ادیان آسمانی خواهد شد .

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تسلیت این اقدام وقیحانه به محضر حضرت ولی عصر«عج ا... تعالی فرجه الشریف» مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، آیات عظام ، حوزه های علمیه و مسلمانان و آزادگان جهان ، نفرت و انزجار شدید خود را از این اقدام اعلام می دارد و اطمینان دارد مسلمانان جهان با عنایت به بصیرت بزرگان جهان اسلام و با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت پاسخ قاطع و دندان شکنی به حرکت های مذبوحانه صهیونیسم و امپریالیسم جهانی خواهند داد./919/د102/ع

ارسال نظرات