۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۶۳۰۱
آیت الله کعبی:

اهانت به قرآن کریم، جنایتی بین المللی است/ پشت پرده هتاکی به اسلام، نومحافظه کاران آمریکایی و صهیونیسم قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد و با بیان اینکه این جسارت جنایتی بین المللی است تاکید کرد: بی گمان جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل تحت فشار افکار عمومی، متحمل شکست های سنگینی در این جبهه خواهند شد.
آيت الله كعبي عضو حقوقدان شوراي نگهبان و مجلس خبرگان رهبري


آیت الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اقدام گستاخانه و بی شرمانه جسارت عده ای معدود به قرآن کریم را تقبیح و سرزنش کرد و بیان داشت: پشت پرده هتاکی به اسلام با نماد قرآن سوزی، نومحافظه کاران آمریکایی و فرقه صهیونیستی مسیحی قرار دارند و رژیم استکباری آمریکا و شخص اوباما مسؤول این جریان و بی حرمتی به قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه محکومیت ظاهری این حادثه کفایت نمی کند تصریح کرد: مسلمانان جهان و تمام آزادیخواهان این مساله را زمینه ساز خیزش جهانی بر علیه نظام سلطه می دانند و تا اضمحلال فرقه صهیونیستی و افشای رژیم نومحافظه کاران به خیزش خود ادامه می دهند.

آیت الله کعبی، هتاکی به قرآن کریم را جرم علیه بشریت و همه ادیان و مقدسات دانست و خاطرنشان کرد: این گستاخی و جسارت بزرگ، قلوب میلیون ها مسلمان را در سراسر جهان جریحه دار کرده است و بحمدلله اجماع جهانی نیز علیه این جریان شکل گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: قطعا جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل، تحت فشار افکار عمومی جهانیان، متحمل شکست های سنگینی در این جبهه خواهند شد.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی جریان نومحافظه کار و استکبار جهانی نتیجه معکوس خواهد داد تصریح کرد: اهانت به قرآن کریم، نه تنها از منزلت این کتاب آسمانی نخواهد کاست، بلکه باعث گسترش بیشتر پیام قرآن در جهان نیز خواهد شد.

آیت الله کعبی، با تاکید بر اینکه اهانت به قرآن کریم، به دلیل اینکه صلح و امنیت بین المللی را تهدید کرده، جنایتی بین المللی است تاکید کرد: غرب و جهان، امروز تشنه معارف ناب قرآنی است و استکبار جهانی با قرآن سوزی نمی توانند جلوی پیشرفت اسلام را در دنیا بگیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: ما اهانت و جسارت به قرآن کریم را محکوم و اعلام می کنیم که با آتش زدن ظاهر قرآن، نمی توان از جلوه گری و نورانیت آن در سطح جهان کاست. /924/ ت302/ع

ارسال نظرات