۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۸۶۹۱۷

کارگاه آموزشی ائمه جماعات دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی ائمه جماعات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان آذربایجان شرقی با سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری آغاز به کار می‌کند.
كارگاه آموزشي تخصصي روحانيان
حجت الاسلام اصغر نقدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کارگاه آموزشی ائمه جماعات دانشگاه‌های آذربایجان شرقی به مدت یک روز در تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: این کارگاه آموزشی با حضور آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی تبریز همراه خواهد بود.

حجت الاسلام نقدی گفت: آشنایی با روش های جدید تبلیغ، راهکارهای ایجاد ارتباط سازنده با جوانان، آشنایی با شبهات قشر دانشجو و ارائه مباحثی پیرامون مخاطب‌شناسی از محورهای این کارگاه یک روزه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آذربایجان شرقی ادامه داد: این کارگاه آموزشی که 17 مهرماه از ساعت هشت تا هجده با حضور استادان حوزه و دانشگاه و صاحب‌نظران برجسته حوزه تبلیغ معارف اسلامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آشنایی با فرق ضاله و شیطان‌پرستی، چگونگی پاسخگویی به شبهات جوانان، شناخت مختصات جنگ نرم استکبار جهانی و برپایی جلسات پرسش و پاسخ از دیگر اهداف این دوره آموزشی است./935/پ202/س
ارسال نظرات