۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۸۷۲۸۹
امام جمعه اشنویه:

الگوی مناسب مقابله با جنگ نرم به جوانان ارائه شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اشنویه گفت: مسؤولان با ارائه الگوی مناسب مقابله با جنگ نرم به جوانان، از گرفتار شدن آنان در دام توطئه‌های دشمنان جلوگیری کنند.
جنگ نرم
حجت الاسلام مصطفی خاتمی، امام جمعه اشنویه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: جنگ نرم و مورد هدف قرار دادن جوانان در این زمینه از اهداف اساسی استبکار برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید با ارائه الگوهای مناسب به جوانان مانع از عملی شدن این هدف شوم شد.

وی افزود: امروز دشمنان ما برای نفوذ در عرصه فرهنگی سرمایه ‌گذاری‌های زیادی را انجام داده‌ اند که با تجهیز جوانان به علم روز و آگاهی بخشی معنوی آنان با استفاده از فناری‌های مدرن می تواند به مقابله با آنها پرداخت.

خطیب جمعه اشنویه انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ برای مردم عنوان کرد و تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی خورشید اسلام تابنده و فرهنگ قرآن زنده و پایدار است و امروز باید بنابر مسؤولیت اسلامی باید تا پای‌ جان از کیان دینی و فرهنگی خود حراست و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران تصریح کرد: با وجود تلاش بی وقفه دشمنان برای تفرقه افکنی بین ملت ایران، مردم کشورمان از هر قوم، دین و مذهب همیشه با حضور در صحنه‌های مختلف یکپارچگی، وحدت و یکدلی‌شان را به دنیا نشان داده‌اند./936/پ202/س
ارسال نظرات