۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۸۹۱۶۴
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

عملیات اجرایی ساخت مسجد جامع شیرین شهر آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ عملیات اجرایی ساخت مسجد جامع شیرین شهر با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان آغاز شد.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان در کلنگ زني مسجد جامع شيرين شهر خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در مراسم کلنگ زنی مسجد جامع شهر جدید شیرین شهر مسجد را بزرگترین پایگاه معنوی، دینی و مذهبی مردم خواند و اظهار داشت: ساخت مسجد جامع در این شهر نوبنیاد، اقدام مبارک و ارزشمندی است.

امام جمعه اهواز با بیان این که در جوار این مصلا و مسجد جامع، حوزه علمیه خواهران و پس از آن حوزه علمیه برادران ساخته خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با آغاز عملیات ساخت مسجد جامع روند سایر کارها و ساخت و سازها در این شهر نوبنیاد شتاب گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ساخت این شهر را خدمتی بزرگ برای شهر اهواز برشمرد و گفت: استان خوزستان از حیث ساخت شهرهای جدید به نسبت سایر استان ها عقب تر است و این نشان می دهد که در گذشته به این استان توجه چندانی نشده است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با انتقاد ار روند کند احداث شهرهای جدید در خوزستان خاطر نشان کرد: ساخت شهرهای جدید در خوزستان از بیست سال پیش شروع شده ولی متأسفانه هنوز کار چندانی صورت نگرفته است؛ برخی از استان هایی که پس از خوزستان کار ساخت شهرهای جدید را شروع کردند، بسیار جلوتر از این استان هستند ولی در اینجا به دلایل گوناگون روند کارها سریع و پرشتاب نبوده است.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان، اهتمام دولت نهم و دهم و نگاه عدالت خواهی و توجه به مناطق محروم و دور افتاده را فرصتی برای جبران عقب ماندگی های خوزستان توصیف و ابراز امیدواری کرد: مسؤولان بلند پایه کشور نیز به تبعیت از رییس جمهوری آستین همت را بالا بزنند و کارهای عقب مانده در استان را سامان دهند. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، داشتن خانه و سرپناه را حق همه شهروندان خواند و گفت: حسنه دنیا به خانواده خوب و خانه مناسب است./945/پ202/الف
ارسال نظرات