۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۹۵۴۰

خروش ضداستکباری مردم استان اردبیل به نمایش درآمد

خبرگزاری رسا ـ خروش ضداستکباری مردم استان اردبیل امروز در خیابان‌های خطه شیخ صفی الدین اردبیلی طنین‌انداز شد.
يوم الله 13 آبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مردم مؤمن، متدین و همیشه در صحنه اردبیل امروز همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از سیاست های استعمارگرایانه غرب نشان دادند.

طلاب، دانشجویان و دانش آموزان شرکت کننده در این راهپیمایی با طی مسیر ایستگاه سرعین اردبیل تا مصلای این شهر یک‌ صدا فریاد عزت و آزادگی ملت ایران را سردادند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی، برپایی نمایشگاه خیابانی عکس انقلاب، پارچه نوشته هایی با مضامین ضداستکباری و نمایش عروسک های کاریکاتوری سران غرب از دیگر حاشیه های این راهپیمایی بود.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حاشیه راهپیمایی سیزده آبان در شهر اردبیل در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار داشت: وقایع سیزده آبان همواره یادآور عزت و اقتدار ملت ایران در برابر زورگویان عالم است.

وی افزود: در چنین روزی ظالمان غرب که خود را ابرقدرت نامیده بودند، در برابر دانشجویان پیرو خط امام که با دستانی خالی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، عاجر و ناتوان بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این‌که ایالات متحده از مرور حوادث و افشاگری‌های دانشجویان پیرو خط امام هراسان بود، گفت: یکی آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت اصیل اسلامی، مقابله با استکبار جهانی بوده است.

گفتنی است، این راهپیمایی با قرائت قطعنامه سراسرای راهپیمایی سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استبار جهانی پایان یافت./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات