۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۸۹۹۷۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

گفتمانهای دینی الگوی موفق ارسال پیام دینی به مخاطب است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نشست اساتید گفتمان‌های دینی منطقه سیستان، گفت: گفتمان‌های دینی بهترین روش انتقال افکار به صورت چهره به چهره و الگوی موفق ارسال پیام دینی به مخاطب است .
نشست اساتيد گفتمانهاي ديني منطقه سيستان نشست اساتيد گفتمانهاي ديني منطقه سيستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام ‌صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در نشست اساتید گفتمانهای دینی منطقه سیستان که در شهرستان زهک برگزار شد، گفتمان‌های دینی را بهترین روش انتقال افکار بصورت چهره به چهره و الگوی موفق ارسال پیام دینی به مخاطب دانست و اظهار داشت: هدف از توسعه این سری نشست‌ها به سایر شهرستان‌ها، انتقال تجربیات و ترسیم دورنمایی از گفتما‌ن‌های دینی است .

وی، همچنین تلاش همه جانبه اساتید را در خصوص القای تفکرات سازنده اسلامی نه تنها در زمینه دین بلکه جنبه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را خواستار شد .

ائمه جمعه شهرستانهای زهک، ادیمی، رؤسای شعب اداره کل تبلیغات اسلامی در شهرستانهای زابل و زهک و همچنین جمعی از اساتید خواهر و برادر طرح گفتمان دینی سیستان، به بیان نقطه نظرات و نکاتی در خصوص تقویت اجرای طرح و تضعیف کاستی‌ها پرداختند و متقاضی اختصاص سهمیه بیشتر با توجه به حجم استقبال از طرح در شهرستانها شدند .

علی زارعی، دبیر اجرایی گفتمانهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به اثرات مثبت اجرای گفتمانهای دینی بر وحدت جامعه، گفت: در شش ماهه اول سالجاری تعداد 215 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در سطح استان اجرا شده است .

گفتنی است، در این نشست در خصوص دسترسی بیشتر اساتید به مطالب آنلاین، ایجاد بستر مناسب در خصوص زمینه طرح سئوال توسط مخاطب، درخواست اجرای کارگا‌ههای آموزشی در هر ماه یکبار، ارتقاء سطح آموزش اساتید در دوره‌های آموزشی، استفاده از ابزار سمعی و بصری بحث و تبادل نظر شد./940/پ202/ص
ارسال نظرات