۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۸۹۹۹۹
نماینده طلاب و فضلای استان تهران خبر داد؛

طلاب و روحانیان تهرانی در مدارس این شهر به تبلیغ دین می پردازند

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان طلاب و فضلای استان های تهران، از امضا تفاهم نامه ای با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران به منظور تبلیغ طلاب و روحانیان در مدارس این شهر بزرگ خبر داد.
حجت الاسلام محسن صالحي
حجت الاسلام سید محسن صالح مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از نمایندگان طلاب و فضلای استان تهران سه شنبه شب هجدهم آبان ماه، در حاشیه همایش مشترک طلاب و فضلای استان های تهران و البرز با سخنرانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تحصیل بیش از پنج هزار طلبه از استان تهران در قم خبر داد.

وی بیان داشت: این تعداد طلبه و روحانی که از شهرهای تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر می باشند، در مقاطع مختلف تحصیلی در حوزه علمیه قم مشغول فراگیری علوم دینی و حوزوی هستند.

نماینده طلاب و فضلای استان تهران، هدف از این همایش مشترک را سازماندهی طلاب استان های تهران برای تبلیغ در مدارس شهر تهران اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه های مجمع طلاب و فضلای استان تهران، برگزاری نشست ها و جلساتی با حضور شخصیت های فرهنگی، سیاسی و حوزوی است.

حجت الاسلام صالح از انعقاد و امضا تفاهم نامه ای مشترک با سازمان آموزش و پرورش تهران به منظور حضور رسمی طلاب و روحانیان استان های فوق در مدارس مقطع راهنمایی شهر تهران خبر داد و بیان داشت: این طرح در حال حاضر در مرحله شناسایی طلاب و روحانیان مستعد برای کار تربیتی در مدارس است.

این نماینده طلاب و فضلای تهران تاکید کرد: با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و معاونت تبلیغی حوزه های علمیه در نظر داریم مباحث آموزشی لازم را برای امر تبلیغ در مدارس به طلاب و روحانیان ارائه کنیم.

حجت الاسلام صالح ادامه داد: طلاب و روحانیان پس از گذراندن دوره های آموزشی در مدارس مقطع راهنمایی شهر تهران مشغول به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند شد و به تدریج این طرح در سایر مقاطع تحصیلی مدارس شهر تهران نیز اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: برای هر یک از مناطق آموزش و پرورش شهر تهران مسؤول و نماینده مشخصی تعیین کرده ایم و امیدواریم این طرح نقطه عطفی در امر تبلیغ به ویژه در آموزش و پرورش باشد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات