۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۹۲۱۱۸
به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی؛

نمایشگاه حیات طیبه در دانشگاه قم افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه حیات طیبه به مناسبت یکمین سالگرد ارتحال آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی در تالار شیخ مفید دانشگاه قم افتتاح شد.
نمایشگاه حیات طیبه در دانشگاه قم افتتاح شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه حیات طیبه به مناسبت یکمین سالگرد ارتحال آیت‌الله‌ مهدی قاضی خرم‌آبادی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غروی، حجت الاسلام کرمی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و جمعی از مسؤولان دانشگاه قم افتتاح شد.

براساس این گزارش، نمایشگاه حیات طیبه، تجلی بخشی از ابعاد شخصیتی آیت‌الله قاضی است، عالم وارسته‌ای که فعالیت‌های کم نظیرش در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی و مدیریتی ستودنی است.

این نمایشگاه دارای غرفه‌های متعددی است که از جمله آن می‌توان به غرفه مدیریت، علمی، اجتماعی، سیاسی، صوتی و تصویری اشاره کرد که در آن بخشی از فعالیت‌ها و سخنان آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی در قالب فیلم‌های صوتی و تصویری ارائه شده است.

این گزارش می افزاید در این نمایشگاه نامه‌ها و حکم‌های انتصابی که از طرف حضرت امام خمینی‌(ره) برای مرحوم آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی و نامه‌های محرمانه و غیر محرمانه ساواک و تصویری از زندگی‌نامه و خدمات آن مرحوم به نمایش گذاشته شده است.

گفتی است، برپایی این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه دارد و ساعت بازدید صبح‌ها برای آقایان و بعدازظهر برای خانم‌ها اختصاص دارد./920/پ202/ص

ارسال نظرات