۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۲۴۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

تبیین صحیح قیام عاشورا مانع از ترویج شبهات می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان این که وظیفه مبلغان در تبیین نهضت حسینی بسیار سنگین است گفت: حرکت‌های روشنگرانه مبلغان می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها و ترفندهای شبهه افکنان و خرافه گرایان را خنثی کند.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي اردبيل
حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: از یک‌هزار و 860 مسجد استان اردبیل تنها 630 مسجد دارای روحانی است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم روحانیان اعزامی از قم و مشهد به عنوان مبلغان طرح هجرت در مساجد روستایی و مناطق دور‌افتاده مستقر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تعداد مساجد بهره مند از حضور روحانیان در ماه محرم تا 90 درصد افزایش می یابد که این تعداد تنها برای ایام تبلیغی سال است.

وی گفت: روحانیان مبلغ در تبیین و تشریح جایگاه عزاداری در ماه محرم نقش و رسالت اساسی ایفا می‌کنند، به طوری که حرکت‌های روشنگرانه مبلغان می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها و ترفندهای شبهه افکنان و خرافه گرایان را خنثی کند.

حجت الاسلام ستوه در ادامه با تشریح توطئه های مختلف دشمنان در ماه محرم خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت‌های خزنده دشمنان در بر هم زدن حقایق و واقعیت‌های قیام تاریخی عاشورا است.

وی افزود: دشمن سعی می‌کند با مظلوم‌نمایی و بیان برخی مطالب غیرواقعی، حقیقت عاشورا را وارونه جلوه دهد تا علاقمندان نتوانند مطالب حقیقی را از این قیام دریافت کنند./935/پ202/الف
ارسال نظرات