۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۹۲۷۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دوستداری اهل بیت بدون ولایت‌مداری معنا ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به محبت اهل بیت و رابطه مستقیم آن با تبعیت از ولایت فقیه گفت: در سال‌های اخیر مشاهده کردیم عده‌ای با عدم درک صحیح ولایت راه به بیراهه برده و عامل خوشحالی دشمنان اسلام و انقلاب شدند که آنان باید بدانند راه امام حسین با تبعیت از ولایت فیه معنا می‌یابد.
عزاداري امام حسين ، محرم، عاشورا
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی‌ولایی ظهر امروز در هیئت رزمندگان اسلام سپاه عاشورا به مناسبت سومین روز از ماه محرم الحرام و ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) افزود: حب اهل بیت اگر وارد اخلاق شود، از بین نمی‌رود و سبب به‌وجود آمدن بسیاری از کرامات در وجود انسان می‌شود.

وی اضافه کرد: نورانیت قلب عامل استقرار محبت الهی شده و در نهایت منجر به مودت می‌شود و این نور به گونه‌ای است که در مسیر باطل منتقل نمی‌شود چرا که محبت مظروف دل بوده و دل انسان اتکا به فطرت الهی دارد.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر عمل به تکالیف الهی همچون ستون یک ساختمان باشد، حب اهل بیت زیر بنای آن محسوب می‌شود و عامل استواری و استحکام آن به حساب می‌آید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه ولایت راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی است گفت: ما باید با تقویت محبت آل الله در خودمان ظرفیت وجودی خویش را افزایش داده و با تأسی به درس‌های حیات بخش و عبرت انگیز امام حسین(ع) و عاشورای آن بزرگوار و همچنین با لبیک به ولی امر مسلمین، خود را در برابر وسوسه‌های استکبار بیمه کنیم.

وی اظهار داشت: در سال‌های اخیر مشاهده کردیم عده‌ای با عدم درک صحیح ولایت راه به بیراهه برده و عامل خوشحالی دشمنان اسلام و انقلاب شدند ولی آنها باید این مطلب را بدانند که تا زمانی که پرچم سرخ ابا عبدالله الحسین(ع) با علمداری نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه‌ای به اهتزاز در می‌آید هیچ قدرتی نمی‌تواند به ارزش‌ها و مقدسات اسلام و انقلاب لطمه وارد کند.

حجت الاسلام ولایی در ادامه عزاداری و ابراز محبت به حضرت سیدالشهدا (ع) را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف مقدس امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: بزرگ‌ترین هدف حضرت سیدالشهدا (ع) حاکمیت احکام و حدود الهی در جامعه اسلامی بود و ما نیز باید با حفظ شعائر و ظواهر دینی، از عمل به دستورات پیشوایان دینی غفلت نکنیم و جامعه را به سوی اخلاق اسلامی سوق دهیم. /935/د102/س
ارسال نظرات