۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۹۳۱۵۷

شماره جدید انتظار نوجوان با مطالبی عاشورایی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره جدید ماهنامه انتظار نوجوان با مطالبی مهدوی و عاشورایی ویژه نوجوانان منتشر شد.
انتظار نوجوان


به گزارش خبرگزاری رسا، شماره جدید ماهنامه انتظار نوجوان با مطالبی مهدوی و عاشورایی ویژه نوجوانان منتشر شد.

در شماره 65 این ماهنامه فرهنگی که رویکردی مذهبی و آخرالزمانی دارد مطالب متنوعی در چهار بخش هنری، شعر، داستان و رسانه به رشته تحریر در آمده است.

در این شماره از مجله مطالبی با عناوین «اندیشیدن درباره چند کلمه پیش از سخن گفتن»، «برسد به دست بابا ...»، «برگ های رنگارنگ تقویم»، «ندبه و نشاط»، «کمی دخترونه تر»،«قرص کنکور»، «حاج آقا اجازه! ؛آشنایی با اصطلاحات شرعی» به چشم می خورد.

«جنگ جهانی آخر» عنوان مطلبی دیگر از ستون «این سه شنبه شب ها» ی این مجله است؛ در ابتدای این مطلب می خوانیم: «در شماره قبل درباره تعداد یاران امام زمان(ع) و این که قیام حضرت چگونه قیامی است،توضیح دادیم و گفتیم، اصل قیام حضرت،قیامی فکری و فرهنگی است و بیشتر افراد جهان، بر اساس حقانیت کلام و استدلال حضرت و دیگر نشانه ها و معجزات به ایشان ایمان می آورند، اما برای برخورد با ظالمان و مخالفان، یک جنگ بزرگی بین حق و باطل در می گیرد.

درباره این جنگ و مدت زمان آن و به خصوص ابزارهایی که در آن به کار برده می شود، سوالات متعددی وجود دارد.در حقیقت برای بسیاری از افراد ، جزییات قیام مسلحانه و جنگ جهانی مهم است. برخی هم می خواهند بدانند، این نبرد تا چه زمانی ادامه دارد؟»

از مطالب دیگر این ماهنامه می توان به «انت حبیبی»، داستان «قضای دیروز» ، «عاشورا در جهان»، «وقف های سلاطین عثمانی در استانبول»، «گفت و گو با امیر حامی نژاد؛عکاس»، «بازی شاهزاده ایرانی» و «از غدیر تا عاشورا؛ سه داستان تحت عنوان مهلکه 2،1 و3» اشاره کرد.

دو شعر با عنوان های «زخم»، «کربلا تا همیشه جاوید است» و متن ادبی «شکوفه» و یک داستان از سیری قصه های طنز حسنی با عنوان «حرف های ممنوعه» و چند داستانک از دیگر مطالب بخش ادبی انتظار نوجوان است.

«گفت و گو با معلم کالو» عنوان مصاحبه ای است با آقای عبدالمحمد شعرانی معلم روستایی در بوشهر به نام کالو. معلم عاشقی که معلم کوچک ترین مدرسه دنیا با فقط و فقط 4 شاگرد است. این معلم وبلاگی هم دارد به نام «دیر تش باد» که دومین وبلاگ برتر سال در ددنیا شناخته شد.او آن قدر تلاش کرد و آن قدر در وبلاگش از مدرسه 4 نفره نوشت که کالو صاحب جاده، مدرسه، کتاب خانه و مجتمع آموزشی شد؛ و همچنین او و مدرسه اش در سازمان جهانی یونسکو ثبت شد.

«دیگه چه خبر» ، «کاردستی جادویی»، «جدول» (مسابقه جدول همراه با جوایز)، «همراه»، «کبوتر» از بخش های سرگرمی این ماهنامه فرهنگی می باشد.

صاحب امتیاز این مجله موسسه آینده روشن بشریت، مدیر مسوول سیدمسعود پورسیدآقایی و سردبیر آن علی مهر است. شماره تلفن های مجله ۷۸۳۳۳۴۵-۰۲۵۱ و یا ۷۸۳۳۳۴۶-۰۲۵۱ می باشد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و مشاهده شماره‌های قبلی مجله می توانید به نشانی اینترنتی مجله به آدرس www.intizarmag.ir مراجعه کنید و نیز می توانید برای ارتباط با اعضای تحریریه با ایمیل intizar.nojavan@yahoo.com تماس بگیرند. /920/د103/ص

ارسال نظرات