۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۹۵۷۲۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

مهم‌ترین وظیفه روحانیان تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای مردم است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه را اطاعت از کلام خدا و معصوم(ع) دانست و اظهار داشت: دشمنان همواره با تفرقه افکنی بین مردم و نظام، تلاش برای رسیدن به اهداف خود دسترسی پیدا کنند، اما مردم با اطاعت از رهنمودهای ولی فقیه توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
ولايت
حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به نقش مهم روحانیان در ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از مهم‌ترین وظایف روحانیان در عصر مقابله با جنگ نرم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، رسالت اصلی روحانیان را فرهنگ‌سازی اسلامی برای جوانان و نوجوانان نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: امروزه گسترش فرهنگ غربی در جامعه بیداد می کند و باید روحانیان، کارشناسان عرصه‌های دینی و طلاب مدارس علمیه خوزستان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کنند تا اسلام ناب محمدی در جامعه گسترش پیدا کند.

وی حکومت بر پایه دیکتاتوری، سرسپردگی به کشورهای غربی، عدم پیروی از احکام دین مبین اسلام، وجود وزیران درباریان فاسد، تغییر تاریخ رسمی ایران از هجری به شاهنشاهی را از مهم‌ترین دلایل سرنگونی رژیم پهلوی دانست و گفت: رژیم پهلوی با کشف حجاب، ترویج بی بند و باری در جامعه بنیان های حکومت خود را سست کرد و موجب فروپاشی آن حکومت شد.

حجت الاسلام عظیمی، ملت ایران را پایبند به نظام و ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران با پیروی از امام خمینی(ره) و با هوشیاری و بصیرت خود، توانستند رژیم شاهنشاهی را براندازی کنند و انقلاب اسلامی ایران را تشکیل دهند.

این فعال عرصه فرهنگی، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر این که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، گفت: مردم ولایتمدار ایران، با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) به خیابان ها ریخته و رژیم ستمشاهی را ساقط کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه را اطاعت از کلام خدا و ائمه اطهار(ع) خواند و تصریح کرد: دشمنان همواره با تفرقه افکنی بین مردم و نظام، تلاش برای رسیدن به اهداف خود دارند؛ اما خوشبختانه با یاری خداوند متعال و اطاعت مردم از رهنمودهای ولی فقیه توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند./945/ت302/س
ارسال نظرات