۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۶۵۹۲
آیت‌الله مقتدایی:

آیت‌الله عمری نمونه مثال زدنی دفاع از حقوق شیعیان بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ محمد علی العمری (ره) با صدور پیامی درگذشت این عالم برجسته را تسلیت گفت.
آيت‌الله مرتضي مقتدايي مدير حوزه‌هاي علميه،
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ محمد علی العمری (ره) با صدور پیامی درگذشت این عالم برجسته را تسلیت گفت.

در پیام آیت‌الله مقتدایی آمده است: خبر تأثر برانگیز رحلت عالم مجاهد آیت‌الله شیخ محمد علی العمروی جهان اسلام و تشیع را عزادار کرد. رحلت این عالم جلیل‌القدر صدمه جبران ناپذیری برای حوزه‌های علمیه به شمار می‌آید.

در ادامه این پیام آمده است: آن فقید بزرگوار بهترین پناهگاه شیعیان عربستان و زائران و حجاج شیعه‌ای بود که دل زخم خورده خویش از بی‌مهری گروه‌های متعصب و تندرو را در حسینیه ساده و بی‌آلایش او مرهم می‌نهادند.

در این پیام تصریح شده است: آیت الله العمروی، نمونه مثال زدنی صبر، تقوا، زهد و استقامت در دفاع از مکتب اهل‌بیت‌(ع) و دفاع از حقوق شیعیان بود و عمر خویش را وقف خدمت به شیعیان کرد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: مدیریت حوزه‌های علمیه این ضایعه دردناک را به محضر حضرت بقیة ‌الله ‌الاعظم‌(عج)، مقام‌معظم‌رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای، مراجع عظام، علمای اعلام و شیعیان مدینه منوره به ویژه فرزند گرامیش حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ کاظم‌ العمری تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال رحمت و مغفرت را برای این عزیز و صبر و اجر را برای بازماندگان طلب می‌کند. /901/د102/ج
ارسال نظرات