۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۹۶۸۲۳
مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

اعزام‌های تبلیغی خواهران طلبه در دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر خواهران طلبه از مدارس علمیه مختلف به مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام حسيني پناه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی مدارس علمیه خواهران تصریح کرد: حدود 280 مدرسه علمیه، موسسه آموزش عالی و مرکز تخصصی حوزوی خواهران در شهرهای مختلف کشور فعال هستند که در تعامل با مجموعه‌های پیرامونی خود به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

وی این فعالیت‌های تبلیغی از سوی خواهران طلبه را اثربخش دانست و افزود: استقبال کانون‌های مردمی از اعزام مبلغین و افزایش تقاضا در این زمینه حاکی از آن است که زمینه مناسبی برای تاثیرگذاری بر جلسات در مناسبت‌های مذهبی و ملی وجود دارد.

مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه خواهران طلبه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی، محافل مذهبی و ... اعزام می‌شوند، یادآور شد: اعزام خواهران مبلغ به مدارس و دانشگاه‌ها در طول سال به صورت مستمر انجام می‌گیرد، اما در مناسبت‌های مذهبی به ویژه در ماه‌های محرم و صفر با افزایش چشمگیری همراه است.

وی با اشاره به اینکه آمار مربوط به این اعزام‌ها در فواصل مختلف به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارائه می‌شود، اضافه کرد: بر اساس آمار به دست آمده از مدارس، در سال گذشته حدود 9 هزار نفر درماه‌های محرم و صفر از مدارس علمیه خواهران به مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: به طور کلی در سال تحصیلی گذشته 20 هزار مورد اعزام تبلیغی به مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش و هزار مورد اعزام تبلیغی به دانشگاه‌ها صورت گرفته است. /901/د102/ص
ارسال نظرات