۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۹۷۶۵۳
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛

استقامت سی و دو ساله در برابر دشمنان نشان از غیرتمندی ملت ایران دارد

خبرگزاری رسا ـ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از ملت شهید پرور ایران دعوت کرد تا با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی عظیم روز جمعه 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.
مجمع تقريب مذاهب اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از ملت شهید پرور ایران دعوت کرد تا با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی عظیم روز جمعه 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
سی و دو سال استقامت و مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان از غیرتمندی ملت ایران دارد، ملتی که با وجود توطئه های فراوان استکبار جهانی در جهت استیلا بر فرهنگ اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، پزشکی، صنعتی، فرهنگی و اقتصادی پیشرفت‌های فراوان و چشمگیری داشته است. اینها، همه و همه، شاهد آن است که انقلاب اسلامی چون رودی خروشان جاری است و امروز، روزی است که ملت اسلام ندای انقلاب و خاطرات 22 بهمن58 را رساتر از همیشه فریاد می زندو راه ملت ایران را در جای جای جهان اسلام نصب العین خود قرار دهد.
ملت بزرگ ایران با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن 89 ضمن تجدید بیعت با آرمان های با شکوه امام راحل(قدس سره) و مقام معظم رهبری حمایت خود را از ملت های ستم دیده تونس و مصر اعلام نموده و بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را در راستای تفرقه افکنی میان مسلمین جهان خنثی خواهد کرد. /901/د102/ع

ارسال نظرات