۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۹۸۴۲۳
از سوی دفتر تبلیغات صورت می‌گیرد؛

اعزام مبلغ به مناسبت هفته وحدت

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی گفت:‌ دویست مبلغ با حضور در مراسم جشن اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) با استفاده از آموزه های قرآنی و الهی به تبیین مسأله وحدت مسلمانان حول محور رهبری الهی خواهند پرداخت.
اعزام مبلغين


حجت الاسلام سید غلامعباس موسوی،‌ مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: در راستای لبیک به ندای وحدت‌آفرین حضرت امام خمینی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مبلغانی را گزینش و به مناطق مرزی کشور اعزام می کند.

وی در ادامه افزود: در ایام میلاد پر برکت حضرت رسول مکرم اسلام(ص)‌ و حضرت امام جعفر صادق(ع)، مبلغان با حضور در مناطق مختلف تبلیغی به تبیین سیره شخصیتی، ‌فکری و اخلاقی این دو شخصیت بزرگ جهان اسلام خواهند پرداخت.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: مبلغان با حضور در مراسم جشن و سرور اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) با استفاده از آموزه های قرآنی و الهی به تبیین مسأله وحدت مسلمانان حول محور رهبری الهی خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: وحدت مردم،‌ ایمان به خدا و رهبری امام راحل(ره) سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود،‌ وجود وحدت و همدلی در هر امتی موجب رشد و تعالی آن ملت می شود.

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: از این رو قرآن کریم نیز مسلمانان را به حفظ وحدت و همدلی و دوری از تفرقه و اختلاف سفارش می کند و این اتحاد مسلمانان است که سبب ترس و وحشت دشمنان می شود.

شایان ذکر است، ‌دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت هفته وحدت دویست مبلغ به استان‌هایی همچون آذربایجان غربی، ‌کرمانشاه، خوزستان، ‌کردستان، گلستان و سیستان و بلوچستان اعزام می‌کند./919/ت302/ع

ارسال نظرات