۰۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۹۰۸۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حرکت‌های مردمی در خاورمیانه گوشه‌ای از بیداری امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم مسلمان خاورمیانه، ملت ایران اسلامی را الگوی حرکت های مردمی خود قرار داده اند، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای همه آزادی خواهان دنیا تبدیل شده است.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین مختار امینیان، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه آستانه اشرفیه، با اشاره به خیزش های مردمی در کشورهای عربی منطقه گفت: این حرکت ها موج حق طلبانه ملت های مسلمان است که به زودی در همه دنیا فرا گیر می شود.

وی با بیان این که عاقبت حکومت های ظالم نابودی است، افزود: هر حکومت باطل و دیکتاتوری سقوط کرده و از بین خواهد رفت و تنها نمونه ای از آن را امروز در خاورمیانه شاهد هستیم.

امام جمعه آستانه اشرفیه با تأکید براین که باطل هیچ‌گاه ماندگار نیست و بالاخره از بین خواهد رفت، تصریح کرد: آن چیزی که امروز در کشورهایی نظیر مصر، تونس و لیبی شاهد هستیم حرکت‌های حق‌طلبانه و آزدی‌خواهانه ملت‌های مسلمان منطقه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت مسلمان مصر پس از تحمل چند دهه دیکتاتوری، بالاخره فرعون زمان را از کشورمان بیرون راندند، تصریح کرد: هیچ حکومت باطلی نمی تواند در برابر فریادهای حق طلبانه ملت های خود مقاومت کند.

حجت الاسلام و المسلمین امینیان با بیان این که ملت مسلمان منطقه خواهان تشکیل حکومتی مردمی و با محوریت اسلام در کشورهای خود هستند، ادامه داد: مسلمانان منطقه نمی خواهند حاکمان ظالم و سرسپرده بر کشورشان حکومت کنند.

وی حرکت‌های مردمی در خاورمیانه را گوشه‌ای از بیداری امت اسلامی دانست و ادامه داد: همه باید شاهد یک بیداری اسلامی جهانی در آینده‌ای نزدیک باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم مسلمان خاورمیانه ملت ایران اسلامی را الگوی حرکت‌های مردمی خود قرار داده‌اند، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای همه آزادی‌خواهان دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین امینیان با بیان این که همه نقشه‌های و پروژه‌های چند ساله نظام سلطه در خاورمیانه شکست خورد‌ تصریح کرد: آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه تلاش های چندین ساله غرب برای تشکیل خاورمیانه ای آمریکایی را ناکام گذاشت.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به این که عاقبت ظالمان و زروگویان عالم نابودی و فنا است، تصریح کرد: رژیم منحوس پهلوی نیز نمونه‌ای از باطل بود که با آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام راحل و همراهی مردم نابود شد./950/پ202/س

ارسال نظرات