۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۹۹۲۰۳

اعضای شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی با آیت‌ الله خزعلی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ اعضای شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی و ستاد پیشگیری امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی شب گذشته با آیت الله خز علی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر دیدار کردند.
آيت الله ابوالقاسم خزعلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اعضای شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی و ستاد پیشگیری امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی شب گذشته با آیت الله خز علی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در هتل الغدیر مشهد دیدار کردند.

آیت الله خزعلی در این دیدار با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر با عمل محقق می ‌شود، بیان داشت: هر فرد باید با عمل به معروفات و دوری از منکرات به این فریضه الهی عمل کند.

دبیر کل بنیاد بین ‌المللی غدیر با تأکید بر اینکه با امر کردن و تندی رفتار کردن، معروفات در جامعه جاری نمی ‌شود، خاطر نشان کرد: ضروری است به منظور مقابله و عمل صحیح در هر موضوعی، مناسبت آن را سنجید.

وی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) با سلام کردن خود به کودکان، به آن‌ها زودتر سلام کردن را می‌آموخت، تصریح کرد: امام‌خمینی(ره) نیزچنان به نماز اول وقت اهمیت می‌دادند که حتی در زمان بیماری خود در بیمارستان هنگامی که فهمید از وقت نماز تنها 10 دقیقه گذشته، بسیار ناراحت شدند.

آیت‌الله خزعلی بر بهره‌مندی از بصیرت تأکید کرد و یادآور شد: باید ببینیم انجام عملمان به نفع اسلام است یا خیر. در حال حاضر ما تمایل داریم که اغتشاش گران محاکمه شده و از بین بروند اما باید ببینیم محاکمه آن ها به نفع اسلام است یا اینکه به نفع اغتشاش گران خواهد بود./934/پ202/ص
ارسال نظرات